Ladbrokes Norge

Kan Liverpool reise seg mot Tottenham?

Pressemelding   •   jan 19, 2010 17:15 CET

Onsdag kveld spilles det kamper i den engelske Premier League. Liverpool får besøk av Tottenham i en kamp som kan hjelpe Liverpool vende den negative trenden. Dette er også et møte som kan blir avgjørende i kampen om Champions League plassene. Bookmakeren Ladbrokes har Liverpool som en liten hjemmefavoritt til 2,37 i odds.
Vi må fire kamper tilbake før vi finner en Liverpool seier. Det katastrofale tapet mot Reading i FA cupen har gjort sitt til at ryktene om en mulig avskjed for Rafael Benitez har florert. Han holder fortsatt fortet og har en gyllen mulighet til å sette en stopp for ryktene med en seier over et formsterkt Tottenham. Et Tottenham som med en seier i morgen kan feste et sterkt grep rundt en plass i neste års Champions League.

”Liverpool har hatt en begredelig sesong og skal nå prøve å rette opp inntrykket på hjemmebane mot et Tottenham som har imponert meg denne sesongen. Vi har Liverpool som favoritt i denne kampen, men det er kun grunnet fordelene de drar av spill på Anfield. Tottenham har ikke vært med i den gjeveste Europacupen siden begynnelsen av 60-tallet, i morgen har de en gyllen mulighet til igjen å ta steget ut i Europa”, sier Per Scavenius, Myndighetskontakt for Ladbrokes Norge.

Aktuell odds:

Liverpool – Tottenham 2,37 3,25 3,00

For mer odds: www.ladbrokes.no
Direkte til oddsen: http://sports.ladbrokes.com/no-no/Fotball/Engelsk/Premier-League-s84

For mer informasjon:
Kontaktperson: Per Scavenius, Myndighetskontakt Ladbrokes Norge, Telefon: +47 22 823647, +4790989939,mail: per.scavenius@ladbrokesnorge.no

Ladbrokes ble grunnlagt i 1886 og er en verdensledende spilloperatør med 2925 spillbutikker og 16,394 ansatte. Ladbrokes har over 3 millioner registrerte kunder fra 200 land og selger spilltjenester på 18 språk.