Malmlaft Eiendom

Kjøper hytte på impuls

Pressemelding   •   mai 21, 2014 13:54 CEST

Forbausende mange avtaler hyttevisning på impuls - og trenden er økende.

- Stadig flere ringer oss på impuls fra bilen når de er på vei til fjellet, kan Cato Haugen i Malmlaft fortelle. Personlige hyttevisninger på impuls er den nye trenden.

- En skulle kanskje tro at de fleste planla en hyttevisning i god tid, men veldig mange tar en sjans og ringer oss når de er i nærheten. En del signerer også kontrakt på stedet etter å ha sett hytta, sier Haugen.

Størst trykk i helgen

Verken Cato eller broren Tore som driver Malmlaft går noe som helst sted i helgen uten mobiltelefon. Det er da trykket er størst.

- Enkelte beklager at de ringer på en søndag, men det syns jo vi bare er hyggelig, sier de to brødrene som sjeldent sier nei til en visning. I løpet av de siste to årene har de solgt over 100 hytter i nærheten av Oslo.

Mobilvennlige nettsider gjør det enkelt

God mobildekning i kombinasjon med de mobilvennlige nettsidene til Malmlaft gjør det enkelt å orientere seg i bilen på vei til fjellet, og Haugen tror det er noe av grunnen til at enda flere en før tar kontakt fra bilen for å avtale hyttevisning på impuls.

Les hele saken her.

Malmlaft har en stor tomtebank og innehar bred erfaring i utvikling og salg av nøkkelferdige hytter. Vi har en målsetting om å levere hytter av høy kvalitet til konkurransedyktige priser, samt gjøre prosessen fra kjøp til leveranse enkel, sikker og trygg for kundene. Malmlaft er en av Norges eldste og mest anerkjente merkevarer i hyttesegmentet.

Les mer om Malmlaft på Wikipedia og følg Malmaft på Twitter