Sinful.no

Kom i bedre form med sex

Pressemelding   •   jan 20, 2016 13:42 CET

Det har etter hvert blitt en stor og rungende klisjé at januar skal være måneden hvor nordmenn drar seg, mer eller mindre frivillig, ned i de ulike treningssentrene.

Og ofte skjer det samme år etter år: de gyldne nyttårsforsettene går i vasken allerede før februar har nådd oss, og de helt nye treningsskoene står bare og pynter skohyllen resten av året.

Sex - et morsomt alternativ til treningssenteret

Heldigvis finnes det aktiviteter som er en mye mer morsom måte å forbrenne kaloriene på, enn å bevege seg ut i snø, sludd og over i det lokale treningssenteret.

Ved å ha regelmessig sex kan du nemlig både spare kontingenten på senteret, og samtidig slippe de ekstra kiloene på sidebeina.

For å inspirere nordmenn til enda flere morsomme sexopplevelser har den erotiske webshoppen Sinful.no utviklet en interaktiv kalorikalkulator som viser hvor mye du og din partner faktisk forbrenner under sex.

I kalorikalkulatoren skriver du inn informasjon om din siste sexopplevelse, og kan deretter se hvor mange kalorier du har forbrent. Du kan også sammenligne aktiviteten med hvor mye mat du med god samvittighet har gjort deg fortjent til å nyte - alt sammen utelukkende ved å være aktiv i dobbeltsengen.

Du kan selv prøve kalorikalkulatoren ved å klikke her.

“Vi håper at den nye kalorikalkulatoren kommer til å motivere nordmennene til et mer aktivt og mer lekende sexliv… og så slipper man jo samtidig de dyre gebyrene i treningssenteret” sier Mathilde Mackowski, som er medeier av Sinful.no

Så mye forbrenner du med sex

Eksempelvis viser kalorikalkulatoren at en mann på 84 kg forbrenner 226 kalorier ved å ha sex i misjonærstillingen i en halv time, som svarer til ca. en porsjon fårikål. Samtidig har han spart seg for 40 minutter i treningssenteret.

En tur i dobbeltsengen kan altså for alvor setter fart på forbrenningen.

Sinful.no er en nordisk erotisk nettbutikk, som med en stilren og elegant profil, presenterer de nyeste og beste erotiske produktene som er tilgjengelige på markedet. Vårt mål er at alle - uansett kjønn, alder eller seksualitet - vil føle seg velkommen på vår nettside.

Vår butikk er for alle som ønsker erotiske produkter og sexleketøy hvor kvaliteten er på topp, nytelsen er størst, og designet er elegant og tiltalende.

Hos Sinful.no setter vi kundeservice i høysetet, og vi har stor kunnskap om erotiske produkter! Denne kompetansen kommer våre kunder til gode hver dag, gjennom vår rådgivning og veiledning, som hjelper kundene med å treffe de riktige kjøpsbeslutningene. Våre medarbeidere er der for å hjelpe, og kan gi deg all informasjon du behøver for å få en trygg og vellykket handel.

Alle bestillinger på sinful.no som legges før klokken 17 blir pakket og sendt samme dag.