Konica Minolta Business Solutions Norway AS

Konica Minolta er hovedsponsor for KollenOpp, - Oslos nye og mest spektakulære trappeløp

Pressemelding   •   aug 27, 2015 13:30 CEST

Trappeløp og motbakkeløp er i vinden som aldri før, og Konica Minolta er nå inne som hovedsponsor for trappeløpet som går opp to hoppbakker, den siste er Norges mest kjente og besøkte turistattraksjon; Holmenkollen.

KollenOpp arrangeres for første gang søndag 11. oktober 2015. Løypa går opp to hoppbakker, fra sletta i Midtstubakken til toppen av Holmenkollbakken, - med kanskje Norges vakreste målgang med utsikten fra toppen av Holmenkollen. Med andre ord er det en rå og bratt utfordring med 1200 meter, 2 hoppbakker og 800 trappetrinn!

Som sponsor av det norske herrelandslaget i hopp, har Konica Minolta lenge hatt en nærhet til nasjonalanlegget i Holmenkollen. Selskapet har sponset både bredde- og toppidrett innen hoppsporten og vært mye tilstede i både Midtstubakken og Holmenkollbakken. - Det føltes derfor som en naturlig forlengelse å sponse KollenOpp. Det er et annet type sportsarrangement enn hva vi er vant til å sponse, men det har likevel en tilknytning til kjente hoppmiljøer, sier markedssjef i Konica Minolta Rolf-Gunnar Solhaug.

Ønsker du å melde deg på Oslos mest spektakulære trappeløp? Les mer her:

Konica Minolta Business Solutions Norway AS er blant markedslederne innenfor salg av nettverks- og programvareløsninger og printere/multifunksjonsmaskiner som tilbyr kopi, utskrift, skann og faks. Konica Minolta Business Solutions Norway AS ble etablert 1. april 2004, selskapets hovedkontor ligger i Nydalen i Oslo og teller ca. 190 ansatte. Konica Minolta Business Solutions Norway AS har en forventet omsetning på over 420 millioner norske kroner. Vi har egne avdelinger med kontorer i 11 fylker og 27 frittstående forhandlere som kompletterer vårt distribusjonsnett. Med utgangspunkt i selskapets solide fremmarsj innen optisk teknologi, utviklet etter mange år som tidligere kameraprodusent, tar vi sikte på å være et selskap som tilbyr essensielle og innovative produkter og tjenester.