Konica Minolta Business Solutions Norway AS

Konica Minolta presenterer JT Suite 6

Pressemelding   •   aug 05, 2015 12:17 CEST

- Vi erfarer ofte at mange virksomheter opplever det tidkrevende å implementere og få en ønsket effekt av investeringer i web til print-løsninger, sier produktsjef i Konica Minolta Morten Hegge. JT Suite 6 er utviklet for at selv mindre virksomheter med begrensede ressurser skal kunne ta systemet i bruk, med JT Suites intuitive brukergrensesnitt og brukervennlige løsninger rundt administrasjon og implementering.

JT Suite 6 kommer med en modulær oppbygning med standard funksjonalitet for dokumentsammensetning, printautomatisering, Web-to-Print og print-administrasjon. Samt et felles intuitivt brukergrensesnitt mot en eller flere printerenheter uavhengig av type kontroller.

Systemet er moduloppbygget og kan tilpasses bedriftens behov. Nye JT Suite 6 har en skalerbar arkitektur for stor fleksibilitet. Virksomheten kan begynne med grunnmodulen, Konica Minolta JT Basic 6, som de kan oppgradere med modulene JT Workflow 6 og JT Web 6.

- I en tid med begrensede budsjetter og pressede marginer, er automatisering av arbeidsflyten viktigere enn noensinne i trykksakproduksjon, forteller Hegge. Konica Minolta har lenge hatt fokus på å støtte aktører, enten kommersielle printleverandører eller hustrykkerier, i å effektivisere og automatisere arbeidsflyten. Nye JTSuite 6 er nok et godt verktøy for dette.

Ønsker du mer informasjon om produktet, ta kontakt med:
Morten Hegge, produktsjef PP
tlf: 95 21 11 62
morten.hegge@konicaminolta.no

Konica Minolta Business Solutions Norway AS er blant markedslederne innenfor salg av nettverks- og programvareløsninger og printere/multifunksjonsmaskiner som tilbyr kopi, utskrift, skann og faks. Konica Minolta Business Solutions Norway AS ble etablert 1. april 2004, selskapets hovedkontor ligger i Nydalen i Oslo og teller ca. 190 ansatte. Konica Minolta Business Solutions Norway AS har en forventet omsetning på over 420 millioner norske kroner. Vi har egne avdelinger med kontorer i 11 fylker og 27 frittstående forhandlere som kompletterer vårt distribusjonsnett. Med utgangspunkt i selskapets solide fremmarsj innen optisk teknologi, utviklet etter mange år som tidligere kameraprodusent, tar vi sikte på å være et selskap som tilbyr essensielle og innovative produkter og tjenester.