Konica Minolta Business Solutions Norway AS

Konica Minolta printer til gull!

Pressemelding   •   mai 04, 2016 15:45 CEST

Drupa 2016 – verdens største messe for grafisk industri går av stabelen i Düsseldorf 31. mai til 11. juni.

Nok en gang satser Konica Minolta stort og er en av de største utstillerne på messen. Vi vil ha en stand på hele 2400 kvm og her vil vi presentere nye og innovative print- og arbeidsflytløsninger for profesjonelle brukere. Mange vil gjerne ha det lille ekstra, et eksklusivt preg på trykksaken, og Konica Minolta viser nå løsninger for foliering i gull og sølv i kombinasjon med fullfargeprint – alt inline i samme løsning!

Velkommen til vår stand A65 i Hall 8B!

Konica Minolta Business Solutions Norway AS er blant markedslederne innenfor salg av nettverks- og programvareløsninger og printere/multifunksjonsmaskiner som tilbyr kopi, utskrift, skann og faks. Konica Minolta Business Solutions Norway AS ble etablert 1. april 2004, selskapets hovedkontor ligger i Nydalen i Oslo og teller ca. 190 ansatte. Konica Minolta Business Solutions Norway AS har en forventet omsetning på over 420 millioner norske kroner. Vi har egne avdelinger med kontorer i 11 fylker og 27 frittstående forhandlere som kompletterer vårt distribusjonsnett. Med utgangspunkt i selskapets solide fremmarsj innen optisk teknologi, utviklet etter mange år som tidligere kameraprodusent, tar vi sikte på å være et selskap som tilbyr essensielle og innovative produkter og tjenester.