Konica Minolta Business Solutions Norway AS

Konica Minolta Storsamling 2015

Pressemelding   •   jun 23, 2015 10:47 CEST

Konica Minolta er stolte av å igjen være inne som samarbeidspartner og hovedsponsor for årets storsamling i hopp.

Hoppsportens "Norway Cup" arrangeres i Midtstua denne uken og 210 hoppglade barn fra hele landet deltar på det som kan beskrives som årets høydepunkt for unge talenter i hoppsporten.

- Vi er ekstremt heldige som har en sponsor som Konica Minolta, som ønsker å bidra både til topp og bredde. De er sponsor på landslagsnivå, og de er hovedsponsor for vår Norgescup og selvfølgelig vår Storsamling. I tillegg er de også sponsor i det internasjonale skiforbundet, FIS. Det viser en sponsor som er oppriktig glad i skihopping. Med hjelp av disse håper vi å skape mange uforglemmelige øyeblikk i Midtstubakkene denne uka, uttaler sportssjef Clas Brede Bråthen i NSF Hopp.

Treningscampen, som varer fra 22. juni til 26. juni, arrangeres for tredje gang i rekrutteringsanlegget i Midtstubakken, hvor unge hoppere i alderen fra 6 år og oppover er samlet sammen med eliten i norsk hoppsport. De unge deltakerne trener på hopp, balanse, styrke, spenst og mye mer, sammen med verdens beste hopputøvere.

Konica Minolta er som alltid stolt sponsor: - Vi gleder oss nok en gang til å være sponsor av dette flotte arrangementet, og ser frem til en morsom og, for mange unge hopptalenter, spennende uke. Vi ser helt klart verdien av å være en del av Storsamlingen, med en unik blanding av trening, moro og møter mellom rekruttering og elite innen hoppsporten, sier markedssjef i Konica Minolta, Rolf Gunnar Solhaug.

Konica Minolta Business Solutions Norway AS er blant markedslederne innenfor salg av nettverks- og programvareløsninger og printere/multifunksjonsmaskiner som tilbyr kopi, utskrift, skann og faks. Konica Minolta Business Solutions Norway AS ble etablert 1. april 2004, selskapets hovedkontor ligger i Nydalen i Oslo og teller ca. 190 ansatte. Konica Minolta Business Solutions Norway AS har en forventet omsetning på over 420 millioner norske kroner. Vi har egne avdelinger med kontorer i 11 fylker og 27 frittstående forhandlere som kompletterer vårt distribusjonsnett. Med utgangspunkt i selskapets solide fremmarsj innen optisk teknologi, utviklet etter mange år som tidligere kameraprodusent, tar vi sikte på å være et selskap som tilbyr essensielle og innovative produkter og tjenester.