Konica Minolta Business Solutions Norway AS

Konica Minoltas nye fargemaskiner passer perfekt til våre nye mobile arbeidsvaner

Pressemelding   •   aug 25, 2015 10:59 CEST

Med de nye multifunksjonsmaskinene bizhub C308 og bizhub C368 presenterer Konica Minolta to attraktive og forbedrede farge-enheter. Høy kvalitet, produktivitet og pålitelighet, - de nye produktene tilfredsstiller en rekke forretningsbehov, med spesielt fokus på mobil utskrift.

Å arbeide med bizhub C308 og bizhub C368 multifunksjonsmaskiner er enkelt takket være det intuitive brukerpanelet med integrert mobil-berøringsområde. Maskinene kommer med integrert støtte for NFC (Near Field Communication), air-print og utskrift fra Android-enheter.

Konica Minoltas PageScope Mobile App er en gratis app hvor brukerne enkelt kan koble sine smarttelefoner og nettbrett til bizhub C308 eller C368, og nyte praktisk og stress-fri utskrift av dokumenter, samt skannejobber, til og fra sine mobile enheter.

- Våre nye produkter er enda bedre tilrettelagt for fremtidens arbeidsvaner, og er særlig lagt til rette for å bedre funksjonalitet for mobil utskrift. Mobile arbeidstakere vil dra enda mer nytte av muligheten til å koble sine mobile enheter for å beleilig autentisere, skrive ut og skanne, forteller produktsjef Henning Trønnes i Konica Minolta.

bizhub C308 og C368 er bærekraftige produkter som blant annet sikrer lavt strømforbruk. I hvilemodus, kan strømforbruket reduseres til mindre enn 0,5 watt. I tillegg er mer enn 25% av de nye enheter laget av gjenvunnet materiale. Dette er bare to av flere faktorer som støtter reduserte CO2-utslipp under produksjon og ved bruk av bizhub C308 / C368. Foruten miljøaspektet betyr dette også lavere energikostnader som igjen resulterer i økonomiske besparelser.

Konica Minolta Business Solutions Norway AS er blant markedslederne innenfor salg av nettverks- og programvareløsninger og printere/multifunksjonsmaskiner som tilbyr kopi, utskrift, skann og faks. Konica Minolta Business Solutions Norway AS ble etablert 1. april 2004, selskapets hovedkontor ligger i Nydalen i Oslo og teller ca. 190 ansatte. Konica Minolta Business Solutions Norway AS har en forventet omsetning på over 420 millioner norske kroner. Vi har egne avdelinger med kontorer i 11 fylker og 27 frittstående forhandlere som kompletterer vårt distribusjonsnett. Med utgangspunkt i selskapets solide fremmarsj innen optisk teknologi, utviklet etter mange år som tidligere kameraprodusent, tar vi sikte på å være et selskap som tilbyr essensielle og innovative produkter og tjenester.