Ving Norge AS

Kosebamsen får eget boardingkort

Pressemelding   •   feb 18, 2016 10:16 CET

Fornøyd passasjer: Gustav Cebrian (7) og kosekatten Katti med eget boardingkort. (Foto: Carlos Cebrian)

Nå kan barna sjekke inn kosedyrene sine og få eget boardingkort når de reiser med Vings eget flyselskap Thomas Cook Airlines.

Når du skal fly ut i den store verden kan det være trygt og godt å ha favorittbamsen med på turen. Da hører det naturligvis med til opplevelsen at kosebamsen også får sitt eget boardingkort ved innsjekking.

- Akkurat som øvrige familiemedlemmer vil også favorittbamsen nå få utlevert et boardingkort når den er med på ferie og flyr med Vings eget flyselskap, sier informasjonsansvarlig Elisabeth Larsen-Vonstett i Ving. På boardigkortet skriver barnet selv inn bamsens navn og hvilken sitteplass den har.

- Hos oss er alle passasjerer like viktige, og vi er stolte av at gjestene våre rangerer Thomas Cook Airlines Scandinavia aller høyest av alle flyselskap vi bruker. Ved å gi barnas kosedyr litt ekstra oppmerksomhet håper vi de yngste skal føle seg ekstra stolte og velkomne, fortsetter Larsen-Vonstett.

Ving er Norges største reisearrangør med reiser til mer enn 300 reisemål i over 40 land. Ving arrangerer charterreiser, fleksible pakkereiser med rutefly, i tillegg til flybilletter og hotell for de som vil reise på egen hånd. Reisene selges via internett, telefon, i egne butikker samt utvalgte reisebyråer over hele landet. Ving Norge AS har 89 ansatte og over 400 000 reisende årlig.