Toughtools Norge

Kraftig arbeidslys der du trenger det! Den nye og allsidige LED arbeidslampen fra Panasonic gir deg allt du trenger og litt til!

Pressemelding   •   aug 29, 2017 11:13 CEST

Kompakt og lett, men likevel kraftig med 1 500 lumen for arbeidslys der du trenger det! Med vår nye LED arbeidslampe får du en lysintensivitet på 1 500 lumen, som oppnås ved å dekke hvert panel med kraftige LED-chips.

Lysstyrken kan justeres slik at man oppnår optimalt lys i ulike områder og arbeidsmiljøer som ikke trenger den kraftigeste lysstyrken. De to justerbare lyspanelene, som kan vinkles hele 270°, gir en allsidig og fleksibel belysning!

Dessuten prater vi her ikke bare Dual Voltage - denne lampen fungerer på tre batterispenninger: 14,4V, 18V & 21,6V! Allt du trenger og litt til helt enkelt.

Spesifikasjoner
Spenning 21,6 / 18 / 14,4V
Vekt (eks. batteri) 610 g
Størrelse (L x H x B) 125 mm x 312 mm x 96 mm (når håndtak og 2 lyspaneler er samlet vertikalt)
Lys flux Ca 1 500 lumen
Lysstyrke Ca 3 000 lux (40 cm avstand)
Lysmodus Justerbar i tre lysstyrker (Høy for 100% kapasitet, Medium for ca. 50% og Lav for ca. 10%)
Lysvinkel Vertikal åpning 0° til 90° (15°intervaller, 7 låsepunkter), rotasjonsvinkel 0° to 270°
Håndtaksrotasjon 0° til 360° (22.5°intervaller, 17 låsepunkter)

Last ned pressemeldingen som pdf.

Last ned pressemeldingen som word.

Last ned bilder (pdf).

Les mer om våre produkter i vår hovedkatalog.

For mer informasjon, kontakt:

Hans-Jørgen Narum-Hanssen, Country Manager

HJ@toughtools.no

ToughTools AS distribuerer Panasonic verktøy, en serie med oppladbart verktøy for profesjonelle brukere innen håndverk og industri.

Produktene kjennetegnes først og fremst av høy kvalitet og driftssikkerhet under tøffe forhold. Gjennomtenkt design, lav vekt og lave vibrasjonsverdier gjør dessuten at verktøyene er både behagelige og lette å arbeide med. Panasonic verktøy inngår i det japanske elektronikkonsernet Panasonic Corporation.

ToughTools AS er også distributør for det franske kvalitetsvaremerket Diager, som i over 50 år har utviklet og produsert kvalitetsbor tilpasset brukere med høye krav. Diagers målsetting er å tilby innovative produkter for boring i alle materialer. Diager produserer 35 millioner bor per år og distribueres i alle verdensdeler.