Strømmen Storsenter

KUNDENE FIKK OPPFYLT SITT STØRSTE ØNSKE

Pressemelding   •   okt 05, 2012 09:10 CEST

- Vi er opptatt av å ha en god dialog med kundene våre, og derfor satte vi opp denne ønskebrønnen. Den var et populært tiltak, og mange tusen kunder vil snart få flere av sine ønsker oppfylt, sier markedssjef på Strømmen Storsenter Christin Brandt.

Det var spesielt en butikk som skilte seg ut som svært populær i ønskebrønnen, og det var klesbutikken Gina Tricot.

- Gina Tricot var den butikken aller flest ønsket seg på Strømmen Storsenter, og for alle de kan jeg komme med en gladnyhet, for den internasjonale kleskjeden åpner sin første butikk her den 25. oktober.

Også på Facebook var det er stort engasjement for å få Gina Tricot til Strømmen Storsenter, og ivrige Gina-entusiaster opprettet for et par år siden  en egen side for de som ønsket seg denne butikken på Strømmen . Mer enn 3000 tilhengere støttet seg bak ønsket.

- Vi er vant til et stort engasjement fra våre kunder, men interessen rundt Gina Tricot var spesielt stor. Derfor er vi veldig glade for at Gina Tricot starter opp hos oss i forbindelse med åpningen av den nye delen, sier Brandt.

Mer informasjon:
www.strommenstorsenter.no
Markedssjef Christin Brandt, tlf 932 51341

Strømmen Storsenter utvider, og blir Norges største kjøpesenter den 25. oktober. Senteret blir nesten dobbelt så stort som i dag med 203 butikker fordelt på 65 000 kvadratmeter. Senteret satser spesielt på interiør, sport og mote, og mer enn 800 nye hel- og deltidsstillinger skapes i forbindelse med utvidelsen.