YooWomen

Kunstauksjon i full gang med YooWomen - siste bud senest lørdag 26 aug!

Pressemelding   •   aug 25, 2017 14:48 CEST

Nå er budgivning i kunstauksjonen fra lørdagens live-maling av Verena S Tveitan Waddell på Vassdalsvik Sea Lodge, i full gang. Nyeste budet er på 16 ooo Nkr. Frist er imorgen kl 24.00. Legg inn bud! For som enkeltperson eller bedrift støtte en dedikert kvinnelig kunstner. Inntektene fra kunst-auksjonen går uavkortet til et stipend for en grunnutdannelse i kunst for en kvinnelig kunstner i startfase ,et sted i verden.

Ett stort lerret ble malt,lørdag 19 august 2017 live på bryggen av den unike livemaleren og visuelle kunstneren Verena Waddell, med svensk kvinnelig modell, rett foran øynene på alle som deltok på Vassdalsvik Sea Lodge.

Seansen ble sendt live på Facebook og ble dokumentert av Ulrika Strömqvist fra PicsbyTOU .

Et initiativ av tre gründere og kunstnere, dedikert til å fremme, støtte, heie på, provosere frem, stimulere og anerkjenne fantastiske kunstnere globalt, som tilfeldigvis er kvinner. Det vil snart å være en global gruppe, basert i Nord-Norge, Via PopUpArtEvents, energiske samlinger og samarbeidsprosjekter, er vår push og pull å utvide og gjøre en forskjell for rekkevidden av stor kunst for alle. I liten og i stor skala.