Vitusapotek

L´Occitane en Provence - nå i Vitusapotek

Pressemelding   •   okt 03, 2012 10:51 CEST

Vitusapotek lanserer den franske hudpleieserien L´Occitane en Provence, inspirert av middelhavsområdet sine dufter og farger. I alle de 187 Vitusapotekene i Norge får du nå tak i et utvalg av sortimentet til L´Occitane.
Velkommen til en opplevelse av skjønnhet og velvære hos Vitusapotek!

L´Occitane en Provence
Vitusapotek er stolte over å kunne presentere en eksklusiv lansering av deler av L´Occitane sitt sortiment i våre apotek. L´Occitane er et merke som setter høye krav til skjønnhetsproduktenes kvalitet og sanselighet. Produktene er inspirert av Middhelhavets kulturer, med naturlige dufter og farger hentet fra plantene i dette området.

Historien om L´Occitane
Selskapet L´Occitane ble stiftet av Olivier Baussan i Provence, året 1976. Inspirert av sine vakre omgivelser utviklet han hudpleieprodukter og dufter som var naturlige, autentiske, effektive og innbydende. Dagens produktserier er et resultat av grundig forståelse og kunnskap om plantenes iboende krefter og egenskaper, hvor natur og forskning forenes ved å følge prinsipper for planteterapi og aromaterapi. Produktene er rike på naturlige ingredienser og eteriske oljer som hovedsakelig er økologiske, patenterte og med sporbar opprinnelse. Alle hudpleieproduktene er dermatologisk testet.

Hvert tredje sekund
L´Occitane sin håndkrem Shea Hand Cream er på verdensbasis allerede en kjempesuksess. Hvert tredje sekund blir det solgt en tube med denne kremen. Nå finner du denne storsuksessen og en rekke andre herlige produkter fra L´Occitane hos alle de 187 Vitusapotekene i Norge.

Kvalitet hos Vitusapotek
Alle produktene du finner hos Vitusapotek har vært gjennom en grundig kvalitetskontroll. Vi har kontrollert at leverandøren av produktet har dokumentasjon for de påstandene du finner på etiketten.

Velkommen til en opplevelse av skjønnhet og velvære hos Vitusapotek!

I Vitusapotek er vi spesialister på medisiner og hvordan disse virker i kroppen din. Det er viktig at medisiner brukes riktig for at du skal få best mulig effekt av dem og unngå unødvendige bivirkninger. Vi jobber hver dag for at du skal få en friskere hverdag. Hos oss finner du også gode velværeprodukter – helse er mer enn bare fravær av sykdom.
Apotekkjeden eies av Norsk Medisinaldepot AS (NMD), landets største leverandør av legemidler og helserelaterte produkter til det norske folk via apotek og sykehus. Selskapet har en stabil markedsandel på nesten 50 prosent. Vi er i dag en del av det internasjonale konsernet Celesio, som har mer enn 175 års erfaring med distribusjon av legemidler.