Lion Alpin Norway

La den friske fjelluften fylle lungene dine

Pressemelding   •   sep 11, 2014 14:28 CEST

Lion Alpin ble grunnlagt for over 30 år siden og har et samarbeid med Ski Express og Lion Ferry. På slutten av 80-tallet var det færre turer til Alpene, men rundt år 1996 dominerte Lion Alpin markedet for å reise til Alpene. Sesongen 2000-01 kjøpte Lion Alpin av Scandorama, et stort svenskt reiseselskap som ønsket å utvikle og så potensialet i dem. Lion Alpin gjorde Scandorama komplett med sin reise som betyr mer ressurser og utvikling for Lion Alpin, også i 2008 kjøpt Lion Alpin (Lagets benns Ski) og heter nå SkiGroup

Velg hotell i en sjarmerende måte

Lion Alpin markere sitt hotell med labben symboler. Antallet paw utskrifter de bruker forklarer vurderingen av eiendommens kvalitet og fasiliteter kombinert med avstanden fra boligen og heis etc.
  Veldig enkel standard.
  Små og enkle rom med begrenset utstyr.
  God innkvartering med deler fasiliteter.
  Meget god overnatting. Som sammenligner med et 3-stjerners hotell med svært god beliggenhet.
  Best kvalitet. Luksuriøse rom med mange fasiliteter og statister

Som medlem av SkiGroup tillot dem mer frihet til å fokusere på det de kan best. Dette betyr at de legger mer vekt på utvecka tilbudet på sine turer. De gjør alt for å tilby gjestene den mest begivenhetsrik reise, den beste servicen og da selvfølgelig de beste fordeler. Fra den første kontakten du gjør med Lion Alpin, vil du føle deg velkommen og godt ivaretatt, sine reisekonsulenter vet destinasjonene og gjøre sitt beste for å finne den perfekte alpinen for deg.

E-post: Info@lionalpin.no Adress: Lion Alpin AB
Norsk mva representant ybiN AS