Ticketmaster Norge

Laget 2048-spill ved hjelp av fansen.

Pressemelding   •   jun 26, 2014 16:12 CEST

2048 omtales ofte som det nye Angrybird, eller Wordfeud. Det er lett å bli hekta på dette enkle og morsomme spillet. Nå er også det mulig å lage nye versjoner av spillet med egne bilder via en spill-generator. Dermed laget Billettservice sin egen versjon med norgesaktuelle artister.

For å lage engasjement rundt spillet fikk Billettservice sine instagramfølgere, facebookfans og twitterfølgere være med på å stemme hvem som skulle vises på de ulike flisene.

Etterhvert som du kom videre i spillet fikk du frem ansiktet til Lana Del Ray, Pharrell Williams og Iron Maiden. Som en gulrot for å kickstarte lanseringen spillet lovet Billettservice bort det som skjulte seg bak siste flis/brikke til førstemann som kunne vise frem en skjermdump av at de hadde klart å fått frem den aller siste brikken!

Om du spiller spillet vil du se at Taylor Swift er også med, selv om hun ikke er booket til noen konserter i Norge. Det er fordi Billettservice lot en blodfans på twitter få lov til bestemme fritt etter eget ønske.

"Vi opplevde kjemperespons både under selve avstemmingsprosessen og på lanseringen. Det var også en flott måte for oss å gjøre virkelig stas på våre trofaste fans og vise dem at deres engasjement betyr mye for oss", sier sosiale medier ansvarlig Lise Dragland. " Samtidig fikk vi vist frem norgesaktuelle artister på en måte som er både relevant og underholdene".

Du kan spille Billettservices' 2048 her: http://games.usvsth3m.com/2048/billettservice-edition-5/

Billettservice AS eies av Ticketmaster, verdens ledende selskap innenfor billettsalg. Billettservice fokuserer på god kundeservice, og bruker et nettverk av utsalgssteder for kjøp og reservasjon.

Vi leverer arrangementer innen b.la. musikk, teater/show, sport, familie og festivaler. Billettservice har en enorm bredde og jobber både med store og små arrangører over hele landet. Du kan finne alt fra små, lokale arrangementer som f.eks. ishockeykamper på Lørenskog, til store konserter med verdensstjerner i Spektrum på vår nettside. Vårt mål har vært og vil alltid være, å være Norges ledende leverandør av billettjenester gjennom å ha et bredt tilbud og effektive salgskanaler.

Våre flinke medarbeider er engasjerte og hyggelige fagfolk som gjør sitt beste for at din konsert- eller teateropplevelse skal bli best mulig. Vi er stolte av at vår jobb bidrar til glede, fortryllende øyeblikk og flotte opplevelser.