Nyhetstips

Lansering av verdens første Elvis Presley magasin!

Pressemelding   •   jan 05, 2010 09:38 CET

VERDENSHISTORISK LANSERING! I forbindelse med Elvis Presley`s 75 års feiring 8 januar i år, skal Kjell Elvis utgi verdens første magasin noensinne om Elvis Presley og amerikansk kultur i Norge!
Kjell Elvis blir verdenshistorisk fredag 15/1 . Da blir han redaktør og utgiver avverdens første magasinet om Elvis Presley!
Bladet vil også inneholde amerikansk kultur i Norge samt  kjendiser sitt forhold til Elvis.Benny Borg har fått æren av å pryde forsiden sammen med Elvis i denne historiske utgaven.Magasinet kommer ut i alle Statoil og Narvesen butikker over hele Norge fra 12 jan. I fjor fikk Kjell Elvis kjøpt verdens rettighetene til bladet ”Elvis international ”,som utgis til abonnenter i USA og resten av verden.
”Elvis Presley Enterprices” som er selskapet bak Elvis Presley, har  godkjent at Kjell Elvis får utgi dette bladet over hele verden i løssalg. Dermed blir Kjell Elvis den første som noensinne utgir et blad om Elvis Presley og amerikansk kultur!Han har også sikret seg tilgang og rettigheter til over 20 års materiale av Elvis Presley.Kjell Elvis sikter på å utgi bladet i hele Europa, men først nå i Norge!Tidligere eier av bladet Darwin Lamm kommer sammen med kostymedesigneren til elvis, Gene Doucette, til Norge for å delta i lanseringen av magasinet .
Lanseringen av bladet vil foregå med en storstilt feiring i Oslo, kanonhallen den 15 og 16 jan.En 2 dagers festival blir satt opp og en rekke kjendiser,samt Elvis nære venner kommer for å delta i lanseringen av magasinet. Verdens berømte Dj Spankox, som har re mikset og fått flere hit låter med Elvis sine sanger kommer også for å opptre!
Kjell Elvis lanserer 2 nye ”hit” låter av Elvis!
Ikke nok med at kjell Elvis lanserer et verdenshistorisk magasin,men han lanserer også i dag 2 nye hit låter . Den ene er ”All Shook Up ” og den andre er ”Viva las Vegas ”.
Han har fått hjelp av ingen ringere en Robbie Williams låtskriver Per Kristian Ottestad .
Per Krisitian Ottestad re - mikset låten ”All Shook up ” i New York .
Låten har fått en hyper moderne gjennoppbygging og er i følge Per Kristian en meget spennende låt  med stort hit potensiale.
LAST NED LÅTENE ”all shook Up” og ”Viva las Vegas ” PÅ    www.elvis.no
SE BLADET ”ELVIS INTERNATIONAL” PÅ  www.elvisint.no
Bildetekst:

1. Kjell Elvis med bladet Elvis International i hånden
2. Cover forside av verdens første Elvis Presley magasin!
KONTAKTINFORMASJON  FOR KJELL ELVIS
Manager Robert Thuv   mob 93 23 54 32