Vitusapotek

Ledende frisørmerker – nå hos Vitusapotek!

Pressemelding   •   okt 18, 2012 08:42 CEST

Vitusapotek har blitt hårfine.
Nå har tre spennende hårpleieserier sluppet inn i varmen hos Vitusapotek: Essensity fra Schwarzkopf Professional, Trevor Sorbie og Nisim. Alle seriene finner du nå hos Vitusapotek og i frisørsalonger. Seriene består av kvalitetsprodukter designet for å gi ditt hår like god pleie hjemme som hos frisøren.

I Vitusapotek  er vi opptatt av at kundene våre skal ha en frisk hodebunn og et flott hår. Derfor satser vi på høy kompetanse og  stort produktutvalg innenfor hår, hodebunn og styling. Selv en frisk hodebunn må behandles med omsorg, derfor er det viktig å velge hårpleieprodukter som tar hensyn til både hår og hodebunn.

Essensity fra Schwarzkopf Professional
Vitusapotek er veldig stolte av å kunne presentere Essensity-serien fra Schwarzkopf Professional. Essensity produktene inneholder økologiske, pleiende ingredienser og er uten kunstige parfyme- og fargestoffer. Produktene er dessuten fri for silikoner, mineraloljer og parabener. Essensity etterstreber å bytte ut alle kunstige ingredienser med renfremstilte organiske ingredienser. På denne måten utvikler de effektive hårpleieprodukter som er trygge i bruk. I Vitusapotek finner du nå fire ulike produktgrupper fra  Essensity - skreddersydd til dine behov!

Trevor Sorbie
Trevor Sorbie er en hårpleieserie fra en av Storbritannias ledende frisører. Kvalitetsproduktene er utviklet for å skape økt volum, rettere hår eller gi glansen tilbake til skadet hår. Fra denne serien får du, i tillegg til pleieprodukter, også stylingprodukter som skal hjelpe deg til å oppnå de samme stylingresultatene hjemme som hos frisøren.

Nisim
I februar lanserte vi hår- og hodebunnsserien Nisim. Nisim har blant annet produkter som har dokumentert effekt på gjenvekst ved hårtap hos menn, og produkter som kan gi raskere hårvekst hos kvinner.

Kvalitet hos Vitusapotek
Som en forlengning av sortimentet innenfor hodebunnsprodukter, ønsker vi nå å tilby kundene våre  effektive, pleiende og trygge hårpleieprodukter. Vitusapotek har kontrollert at alle ingrediensene i hårpleieseriene er lovlige og sporbare, samt at produktene har dokumentasjon for de påstandene du finner på etiketten. På denne måten sikrer vi at nye produkter som vi tar inn i sortiment er trygge i bruk.

Velkommen til Vitusapotek, vi hjelper deg å finne riktig hårpleieprodukt til dine behov!

I Vitusapotek er vi spesialister på medisiner og hvordan disse virker i kroppen din. Det er viktig at medisiner brukes riktig for at du skal få best mulig effekt av dem og unngå unødvendige bivirkninger. Vi jobber hver dag for at du skal få en friskere hverdag. Hos oss finner du også gode velværeprodukter – helse er mer enn bare fravær av sykdom.
Apotekkjeden eies av Norsk Medisinaldepot AS (NMD), landets største leverandør av legemidler og helserelaterte produkter til det norske folk via apotek og sykehus. Selskapet har en stabil markedsandel på nesten 50 prosent. Vi er i dag en del av det internasjonale konsernet Celesio, som har mer enn 175 års erfaring med distribusjon av legemidler.