Netigate

Lederne og Netigate inngår samarbeid

Pressemelding   •   feb 22, 2017 12:53 CET

Organisasjonen Lederne og Netigate har inngått samarbeid for blant annet å gjennomføre automatiserte kursevalueringer og markedsundersøkelser.

“At Lederne har valgt Netigate som samarbeidspartner tar vi som en stor tillitserklæring” sier Paul Vuijsters, Country Manager i Netigate Norge og fortsetter:” Netigates visjon, i tillegg til å levere en kvalitetsfylt løsning for gjennomføring av online spørreundersøkelser, er å skape merverdi for våre kunder i form av nyttig og relevant innsikt. Derfor har vi hjulpet Lederne med å skreddersy en undersøkelse til deres behov, slik at de kan evaluere sine kurs på en så bra måte som mulig. Undersøkelsen går automatisk ut etter endt kurs, og er designet slik at også kursdeltakerne føler at de er med og bidrar ved å svare på undersøkelsen.

“Organisasjonen Lederne har mål om å bli Norges beste og viktigste leverandør av lederutviklingskurs og konferanser. I den forbindelse er våre medlemmers tilbakemelding svært viktig for oss”, sier Sverre Simen Hov, Kommunikasjonsleder i Lederne.

”Vi skal også tilpasse vårt produkt, som omfatter blant annet bistand og utvikling for Norges ledende og betrodde ansatte. Til det trenger vi gode verktøy for tilbakemeldinger”, fortsetter han.

Prosjektleder for integrasjonen og Ledernes kontaktperson i Netigate, Head of Customer Relations Merete Medle sier hun er svært imponert over Lederne, både deres evne til å ta dette med å skaffe god innsikt på alvor, samt Ledernes helt klare intensjon om å bruke denne innsikten for å skape enda bedre kurs i fremtiden. Lederne er i ferd med å knekke en kode som kommer til å hjelpe dem med ikke bare nyttig, men også kritisk informasjon fremover – som vil gi Lederne ett stort fortrinn.

Lederne er en uavhengig fag- og interesseorganisasjon for alle med en ledende eller betrodd stilling i privat eller offentlig sektor. De skal inspirere og være en støtte til alle typer ledere i alle typer lederroller, og en stor og viktig del av virksomheten er kurstilbudet til medlemmene.

Netigate er Nordens ledende leverandør av undersøkelsesverktøy for online Kunde- Medarbeider- og markedsundersøkelser og hjelper bedrifter å samle innsikt slik at man kan foreta bedre og smartere beslutninger. Netigate har hovedkontor i Stockholm, Sverige og omsatte for ca 90 MSEK i 2016.