Underholdning Vest AS

Legendariske Smokie til Lindås 31. Mai

Pressemelding   •   mai 22, 2014 10:22 CEST

Den 31. Mai er det konsert med legendariske Smokie på Westland Hotel i Lindås kommune.

Smokie lyden er så karakteristisk at den har satt bandet på siden av alle andre, slik at de kan holde seg på toppen i tiår etter tiår og fortsatt lage ny musikk. Det er originalt, det er tidløst og det har gjort Smokie til et av de bestselgende verdensomspennende band, med en karriere få kunne klart bedre.

Smokie sin første hit var "If You Think You Know How To Love Me."
Smokie har solgt over 30 millioner CD-plater, plater og album.
Smokie hadde 13 topp tjue treff i løpet av syttitallet.
"Living Next Door To Alice" har solgt over 10 millioner på verdensbasis.

Smokie har siden 70´tallet brent seg inn i norske hjerter og få band har klart å sette et så sterkt fotavtrykk musikalsk i bygd og by som Smokie. Det forteller mye når Smokie velger å komme til Lindås for å gjøre konsert når de like gjerne opptrer på store stadium rundt om i verden.

Bandet stiller gjerne til intervju ved forhåndsomtale.

Ta kontakt med Underholdning Vest AS - Thomas Kristiansen på tlf 95946475 eller Rune Nilsen på tlf 938 61 531 for mer informasjon.

Underholdning Vest AS er et etablert event- og underholdnings selskap med innovative mennesker i hjertet av organisasjonen. Vi skaper løsninger for å hjelpe våre kunder og sammarbeidspartnere, samt engasjere og inspirere egne ansatte, kunder og partnere .
Vi vil arbeide utrettelig gjennom hele livssyklusen til ditt arrangement, gå ”the ekstra mile”, skreddersy våre tjenester til deg , vår klient , slik at du kan kommunisere budskapet og styrke merkevaren og få en WOW faktor blant dine gjester.