Photowall

Less Is A Bore – tapetkolleksjon fra Nothing Can Go Wrng

Pressemelding   •   feb 09, 2016 10:00 CET

Photowall og designduoen Nothing Can Go Wrng lanserer kolleksjonen Less Is A Bore – en fargeeksplosjon i form av tapet. Tapetkolleksjonen har alt fra klassiske terrazzo-mønstre til håndmalte penselstrøkkonfetti-glitter og trendy palmeblad.

Den stockholmsbaserte designduoen Nothing can go wrng – med Adriana Bellet og Paula Maso – har formgitt Photowalls siste tapetkolleksjon Less Is A Bore. Duoen har skapt seks unike motiver der deres kjærlighet til farge står i fokus. Inspirasjonen er hentet fra klassiske mønstre og kommende trender.

– Vi henter mye inspirasjon fra klassiske former, moderne mønstre og glamorøs design, for deretter å blande alt i lekne, litt galne og fargesprakende mønstre. Vi vil at våre tapeter skal gjøre mennesker glade, sier Adriana Bellet og Paula Maso fra Nothing can Go Wrng.

Kolleksjonen Less Is A Bore fås eksklusivt hos Photowall og består av seks motiver. Alle motiver bestilles etter egne mål og koster 356 kr per kvadratmeter.

Bildet viser motivet Holy Granite.

Photowall er i dag Nordens ledende selskap innen fototapeter og tilbyr et bredt sortiment av måltilpasset veggdekor, som fototapeter, designtapeter og lerretsbilder. Alle produkter produseres ved fabrikken i Skarpnäck utenfor Stockholm og sendes deretter over hele verden. Photowall brenner for design og kvalitet og er stadig på jakt etter nye og spennende designsamarbeid.