Epson Norge

Lewis Gets Inked - Behind the scenes

Pressemelding   •   okt 31, 2016 09:44 CET

"Lewis Gets Inked" viser fordelene med de innovative EcoTank-skriverne

Tre ganger verdensmester i Formel 1, Lewis Hamilton, er hovedpersonen i en video Epson lanserte i forrige uke og som viser fordelene med den nye EcoTank-skriveren. Her er behind the scenes-fillmen:

Om Epson
Epson er en global teknologileder dedikert til å koble sammen folk, gjenstander og informasjon med originale, effektive, kompakte og presise teknologier. Med et produktutvalg som omfatter alt fra blekkskrivere og digitale utskriftssystemer til 3LCD-projektorer, smartbriller, sensorsystemer og industriroboter, er selskapet fokusert på å drive frem innovasjoner og overgå kundenes forventninger innen blekkteknologi, visuell kommunikasjon, teknologi du kan ha på deg og robotikk.

Epson-konsernet, som eies av japanske Seiko Epson Corporation, har nærmere 73 000 ansatte i 91 selskaper rundt om i verden, og er stolt av bidraget til samfunnene hvor det driver virksomhet og arbeidet med å redusere miljøpåvirkningen.

Om Epson Europa

Epson Europe B.V. er lokalisert i Amsterdam og er konsernets regionale hovedkontor for Europa, Midtøsten, Russland og Afrika. Epson Europe har 1700 ansatte, og hadde en omsetning 1551 millioner euro i regnskapsåret 2014. http://www.epson.no

Miljøvisjon 2050