Drabant Music

LILA ute med ny singel

Pressemelding   •   jan 06, 2017 07:39 CET

Noen husker nok Lyngdalsjenta Lila Elveseter Abrahamsen fra da den amerikanske TV-stjernen Ellen DeGeneres oppdaget en YouTube-video av det unge talentet. DeGeneres fikk såpass bakoversveis da hun så LILA sin versjon av Demi Lovatos "Give Your Heart A Break" at hun på sin egen nettside omtalte det som "You'd think she was born with a microphone in her hand". Nå har Lila rukket å bli 14 år gammel, og gir i dag ut sin aller første singel for Drabant Music. Hør «Don't Let Go» (feat. Rat City) på SpotifyiTunes eller Tidal

«Don't Let Go» er en energisk og herlig poplåt der Lilas stemmeprakt kommer til sin fulle rett. Låten er skrevet av Kent Sunberg, Cato Sunberg, Lila, Julie Bergan, Mats Lie Skåre, Christoffer Simpson og David Wayne Schocke. Den er produsert av Kent og Cato Sundberg, mikset av Michael Ilbert og mastret av George Tanderø.

Her kan du se Lila sin tolkning av "Give Your Heart A Break"

// Følg LILA på Facebook eller Instagram for oppdateringer //

Drabant Music er et nyoppstartet plateselskap som jobber med CC Cowboys, Raga Rockers, deLillos, The Dogs, Tommy Tokyo, Natasja Holmboe, Zuma, Narum og Waaktaar & Zoe.