Logiq AS

Logiq AS vokser i det skandinaviske markedet

Pressemelding   •   des 10, 2009 17:09 CET

Logiq AS kjøper svenske Finfo Information AB (Finfo)Logiq AS er en skandinavisk tjenesteleverandør av sentrale artikkeldatabaser og digital handelsinformasjon. Logiq har 10 års erfaring fra leveranse av sentrale artikkeldatabaser og ehandel i 8 faghandelsbransjer.

Finfo Information AB leverer løsninger for håndtering av artikkelinformasjon mellom leverandører og deres kunder i bygg, VVS og fargehandelen. Finfo ble grunnlagt i 1995, har en omsetning på ca 10 MNOK og har kontor i Stockholm.

”Med vårt utgangspunkt som leverandør av tjenester innen formidling av handelsinformasjon mellom bedrifter ser vi fram til å videreutvikle Finfo og selskapets tjenester. Tjenestene Finfo leverer er helt i tråd med Logiqs eksisterende virksomhet, kjernekompetanse og våre skandinaviske ambisjoner og strategi.” sier Anders Idebøen, Daglig leder, Logiq AS.

Logiqs målsetting er å videreutvikle sine tjenester og sin posisjon i det skandinaviske markedet. Ervervelsen av Finfo er et meget viktig steg i denne strategien.

For mer informasjon, kontakt
- Anders Idebøen, Daglig leder Logiq AS, mob.: +47 950 24 538, email:anders@logiq.no
- Lena Sundqvist, VD, Finfo AB, mob.: +46 (0)70 547 77 25, email:lena.sundqvist@finfo.se