LOS

LOS best likt av strømkundene

Pressemelding   •   des 17, 2012 13:37 CET

LOS går i år helt til topps i kundetilfredshetsmålingen til EPSI Norge. - Resultatene fra målingen viser at nordmenn sin tilfredshet med strømtilbyderne går markant frem fra i fjor, sier daglig leder Fredrik Høst i EPSI Norge.

EPSI Rating har i dag lagt frem resultatene fra en omfattende kundetilfredshetsstudie blant strømtilbyderne i Norge der nesten 1600 personer er blitt intervjuet.

Gledelig bekreftelse
- Dette er en gledelig bekreftelse på at det arbeidet vi gjør er riktig. Konkurransedyktige priser og god kundeservice er to av våre kundeløfter, og det er viktig å få bekreftelse på at vi klarer å levere, sier Geir Tønnesland, administrerende direktør i LOS.

LOS best, Hafslund Strøm i bunn
- Bransjesnittet har bedret seg betraktelig fra i fjor, og jevnt over så opplever kundene vesentlig mer verdi for pengene enn tidligere, forteller Høst. Studien viser at det er LOS som skårer best blant de målte leverandørene, mens Hafslund og Lyse ligger i bunn, sier Høst. Forskjellene er mindre enn tidligere blant leverandørene, og konkurransen om kundene hardner til.

Les mer om kundetilfredshetsmålingen til EPSI Norge

Om LOS

LOS AS er et heleid datterselskap av Agder Energi, med hovedkontor i Kristiansand. Selskapet er landets tredje største kraftleverandør og betjener over 150 000 kunder i privatmarkedet.

Etter oppkjøpet av Statoils strømvirksomhet i 2010 er LOS AS landets største kraftleverandør i bedriftsmarkedet og blitt fysisk leverandør i Sverige.

God kundeservice og et profesjonelt kraftforvaltningsmiljø med dokumenterte resultater, gjør at stadig flere bedrifter velger å overlate kraftinnkjøpene til LOS.

LOS leverer konkurransedyktige strømprodukter tilpasset ulike behov hos både privat- og bedriftskunder. Basert på våre kjerneverdier: nærhet, troverdighet, nytenkning og handlekraft, tilbyr vi strøm og strømrelaterte produkter og tjenester.

LOS er Miljøfyrtårnsertifisert, og medlem av Klimapartnere.