lowcostholidays.no

LOWCOSTBEDS EUROPEISKE EKSPANSJON FORTSETTER - 10 000 REISEBYRÅER ER NÅ REGISTRERT

Pressemelding   •   mar 20, 2012 08:57 CET

Mer enn 10 000 reisebyråer har registrert seg for å bruke lowcostbedsplattformen i Europa, i følge de siste tallene fra lowcosttravelgroup denne uken.  Økningen i registrerte reisebyråer kommer på grunn av et raskt og fremgangsrikt prosjekt for Europeiske lanseringer, ved å kopiere modellen for den opprinnelige britiske websiden.

Med nettsider i Storbritannia, Spania, Frankrike, Italia, Sverige, Irland, Østerrike, Tyskland og Sveits så vokser salget i Europa over all forventning for lowcostbeds, som fortsatt er hovedfokuset for lowcosttravelgroup. Nyansettelser for å ytterligere styrke lowcostbeds teamet inkluderer Paul Riches som salgsjef for konsernet og Elodie Leunen som gikk fra Expedia for å bli Head of Trade for Europa.

”Vi regner med at antallet reisebyråer som registrerer seg hos oss snart kommer til å nå 15 000, de vil akselerere ved lansering av websider i Norge og Nederland i løpet av de kommende månedene”, sier Elodie Leunen.

”Vi gjør store investeringer i vår lowcostbedsportal i løpet av året på grunn av direkte forespørsler fra reisebyråer som jobber med oss,” legger Paul Riches til. ”Vi er glade for å ha en så bred støtte over hele kontintentet. Lowcostbeds tilbyr nå over 150.000 hotell til våre partnere og vi legger til nye hotell hele tiden. Vi tilbyr cutting edge service og ledende teknikk til alle våre reisebyråer. Lowcostbeds er en del av den bølge som i hele Europa gjør det mulig for reisebyråer å konkurrere med tradisjonelle reisearrangører og lage sine egne dynamiske pakker til gode konkurransedyktige priser. Denne bølgen vil fortsette å vokse.”

Lowcosttravelgroup har hatt en sterk vekst siden lanseringen på det svenske markedet for bare 5 måneder siden. Reisebyråer over hele Sverige har bestilt via lowcostbeds og resorthoppa som det naturlige valget i det enormt konkurranseutsatte dynamiske pakkemarkedet. Mette Blåfjell, Country Manager i Norge, kommenterer “Jeg er glad for at så mange svenske reisebyråer nå inkluderer lowcostbeds og resorthoppa som en del av deres ordinære produkt tilbud til kundene. På den måten er vi godt forberedt til lanseringen av Resorthoppa i Norge om ikke lenge, og lowcostbeds kommer også i løpet av året. Vi har nylig rekruttert Carl-Johan Forsell fra Expedia som Product Executive i Sverige, for å garantere at vi kan fortsette å levere konkurransedyktige, brukervennlige dynamiske pakkeløsninger i både Norge og Sverige, som reisebyråene behøver for å maksimere sine marginer i reisebransjens tøffe økonomiske vilkår.”

For mer informasjon kontakt:

Mette Blåfjell, Country Manager Norge, lowcosttravelgroup, mobil + 47 90 63 66 96, mette.blafjell@lowcostholidays.com

lowcostbeds.se er lowcosttravelgroups varemerke som selger overnatting og transfer til reisebyråer og reisearrangører på vår egen avanserte hjemmeside, via xml og via telefon.

Over 2 000 000 kunder har reist med lowcosttravelgroup siden starten og har 7 kontor som selger 9 land i Europa..

Low Cost Travel Group (Storbritanna) startet i  2004 av Paul Evans, Adm.Dir, som tidligere var innkjøpssjef for Airtours Holiday/MyTravels og Adm.Dir for First Choice Holidays. Selskapet har nå over 300 ansatte, inklusiv en egen reisebyråsupport og et kundeserviceteam som tar seg av bestillinger og kunder på destinasjonene.

Få med deg alle tilbudene på www.lowcostbeds.se

Registrer deg som kunde

Ønsker du å registrere deg som kunde, slik at du kan få benytte deg av våre gode tilbud, ta kontakt med Mette Blåfjell, Country Manager Norge, på telefonnummer +47 90 63 66 96  for nærmere informasjon.