Nyhetstips

Luksusfellen-Hallgeir vant Kredittprisen 2010

Pressemelding   •   nov 26, 2010 11:09 CET

Hallgeir Kvadsheim, kjent fra TV-programmet Luksusfellen på TV3, vant Kredittprisen 2010. Det er Norsk kredittforum som hvert år deler ut en pris til en person som har tatt personlig initiativ i forhold til å fremme kunnskap om kredittfaglige spørsmål i Norge.

- Vi mener at Hallgeir Kvadsheim ved sin deltagelse i Luksusfellen har satt privatøkonomiens utfordringer og fallgruver på dagsorden for nordmenn flest. Han har bidratt til kunnskap og forståelse for at alle har et eget ansvar for den daglige drift av egen økonomi, men også for hvordan personer som opplever økonomiske utfordringer og problemer, kan og bør agere. Selv om vi i år har valgt en litt utradisjonell prisvinner, mener vi at dette er i takt med tiden og de holdningsendringene vi ser i forhold til det å forvalte egen økonomi, sier styreleder for Norsk kredittforum, Ingun L. Johnsen.

Kvadsheim sier at det er en stor ære å motta prisen. - Denne prisen deler jeg med hele teamet i Luksusfellen. Det er hyggelig at budskapet og min rolle i programmet har blitt lagt merke til av et fagmiljø som det Norsk kredittforum representerer, sier han.

Kontaktperson: Ingun L. Johnsen, tlf: 982 36 900

Se også: www.kredittforum.no