DG Communications Norge A/S

Magasinene Scanorama og BI Advantage nominert i prestisjetung internasjonal publisistkonkurranse!

Pressemelding   •   nov 11, 2010 15:33 CET

Magasinene Scanorama og BI Advantage er nominert i den prestisjetunge internasjonale kundemagasin-konkurransen, APA International Customer Publishing Awards. Begge bladene produseres av DG Communications.

SAS` ombord-magasin, Scanorama, er nominert i kategorien "Best International Publication" i APAs (Association of Publishing Agencies, UK) International Customer Publishing Awards. Juryens viktigste kriterier for denne kategorien, er hvor godt utgiveren har klart å tolke og gjennomføre en internasjonal strategi for publikasjonen. Andre nominerte magasiner i denne kategorien er blant annet Ikea Family Live, BMW Magazine, Lexus Magazine, Nikon Pro og Patek Philippe International Magazine.

Den andre nominasjonen er for Handelshøyskolen BIs alumnimagasin, BI Advantage, som er nominert i kategorien "Best Consumer Publication (Membership)", som også er produsert av DG Communications. Hovedkriteriet for denne kategorien, er hvor godt publikasjonen støtter selskapets merkevarebygging og posisjoneringsstrategi. Andre nominerte i denne kategorien er medlemsaviser for bedriftskunder som Art Quarterly, Boots Parenting Club, Tesco Baby & Toddler Club og Waterstone's Books Quarterly.

Vinnerne vil bli annonsert på en gallaseremoni i London 24. november, 2010, organisert av APA. APA er en sammenslutning av profesjonelle byråer innenfor publisering av kundemagasiner. Formålet med foreningen er å etablere standarder og koder for næringen.I år er rekordmange bidrag nominert til konkurransen – hele 420 bidrag, opp 20 prosent siden fjorårets konkurranse.

DG Communications jobber med relasjonsskapende og salgsdrivende redaksjonell kommunikasjon, og har kontorer i Norge, Danmark og Sverige. Våre oppdragsgivere består av flere av Skandinavias ledende selskaper og virksomheter.

For mer informasjon kontakt:

Lennart Löf Jennische
Direktör DG Communications AS