Makita Norge

Makita med nytt sagbord til kapp-, gjær- og kløyvsager

Pressemelding   •   jul 31, 2013 16:13 CEST

DEAWST05 er en nykommer i Makitas sortiment. Et etterspurt type bord som er enkelt å håndtere. Sagbordet er utstyrt med lange materialstøtter, store robuste hjul og to ulike høydejusteringer. Dette er ikke bare et sagbord, men også en transportvogn hvor sagen kan stå påmontert under transport og lagring. Sagbordet er kompatibelt med alle Makita kapp-, gjær og kløyvsager.

Lett å transportere og sage – sagbord og transportvogn i ett

Sagen kan stå påmontert under transport
Har du først påmontert sagen, kan den ganske enkelt bare stå der under transport eller lagring. Sagbordet veier bare 29 kg, og er et lett og hendig bord. Sagen er enkel å montere og demontere fra sagbordet.

Lange materialstøtter - Materialstøttene er justèrbare på begge sider. De tar materialer opp til 2,7m.

Kompatibelt med alle Makita kapp-, gjær og kløyvsager - Dette sagbordet er utformet for å passe til alle Makitas kapp-, gjær og kløyvsager.

Nærmere bestemt følgende sager: LS0714, LS1016, LS1216, LH1040, LH1200

Egenskaper

• Sagen kan være påmontert under transport og lagring
  • Hurtigfeste for enkel demontering av sagen
  • Arbeidshøyde justèrbar i to høyder
  • Veier kun 29 kg
  • Store robuste hjul
  • Lange justèrbare materialstøtter

Makita er en av verdens ledende leverandører av elektroverktøy til den profesjonelle håndverkeren. med nærmere 100 års erfaring, er våre produkter å finne over hele verden. Et bredt spekter av verktøy og tilbehør med den beste ytelse og kvalitet.

Kvaliteten er det Makita er mest kjent med, og gjennom tung forskning og utvikling ser man at man har kunnet nå kunder over hele verden. Makita har vokst til å bli Japans fremste utvikler av bærbart elektroverktøy, og er også en ledende aktør over hele verden.