Tura Scandinavia AB

Manfrotto Compact – ny serie kompakte stativ

Pressemelding   •   mai 16, 2014 14:30 CEST

Italienske Manfrotto lanserer den nye Compact serien.
Stativene har en ny design og er innovative, stilrene, kompakte og funksjonelle. De kommer i et utvidet spekter av farger. Stativene gir fotoentusiasten evnen til å kreativt skape klare og skarpe bilder med lange eksponeringstider.

Compact Light. Det letteste stativet på 800g. Perfekt for reiser.
Finnes i fire farger - svart, hvit, rød og rosa.

Compact Action. For fotografering og filming med et intuitivt ergonomisk joystickhode med låsmekanisme og Foto/Video velger. Tilgjengelig i tre farger - svart, hvit, rød.

Compact Advanced. God stabilitet og nøyaktighet. Den har 3-veis hode for maksimal presisjon og nøyaktighet. Fem benseksjoner og innfellbare armer gjør den kompakt og praktisk å bære. Finnes i to farger - svart og hvit.

Compact Monopod. Ekstremt portabelt, gir uvurderlig støtte på en enkelt og smidig måte.
Finnes i fire farger - sort , hvit, rød og rosa.

Compact Monopod Advanced. Det mest avanserte ettbenstativet i serien. Med fem benseksjoner og kraftigere ben, er dette den ideelle løsningen for overlegen stabilitet.
Finnes i to farger - svart og hvit.

Tura Scandinavia AB er en ledende nordisk distributør av tilbehør innen sterkstrøm & hvitevarer, lyd & bilde, data, foto & video, gaming, hjem & fritid, mobil og GPS. Selskapets filosofi bygger på viktige hjørnesteiner som bredt sortiment, sterke varemerker og raske leveranser. Tura Scandinavia AB ble grunnlagt i Göteborg i 1976 og bedriver i dag virksomhet i Sverige, Danmark, Finland og Norge. Hovedkontoret ligger i Kungsbacka og logistikksenteret ligger i Nässjö, Sverige. Totalt 135 personer jobber på Tura Scandinavia AB som omsetter for i underkant av en milliard svenske kroner. Vår vision er å være den beste og mest inspirerende partneren for våre forhandlere.