Enklere Liv AS

Metime – massasjeklinikk hjemme i stuen

Pressemelding   •   sep 15, 2014 07:58 CEST

Vi trenger alle små pusterom for å lade batteriene. Metime sørger for at du får maksimalt ut av de små pausene. Flere av produktene er enkle å ta med seg, du trenger ikke lenger reise hele veien til en klinikk og i tillegg betale for dyr behandling.

Metime serien kommer nå også med hodebunnsmasserer, som du kan nyte når du vil og så lenge du vil. De 4 bevegelige massererne gir deg en dyp massasje som forbedrer blodsirkulasjonen i hodebunnen, og gjør at du føre deg mer vel og opplagt. Hodemassereren går på oppladbare batterier, og er vanntett slik at den også kan brukes i dusjen. Du får den hos Enklere Liv for 499,- kroner.

Metime serien har også flere andre produkter som vist på bildene under. Blant annet er fotmaserereren også en av bestselgerne, denne må oppleves.

Enklere liv er en norsk gründerbedrift som ble startet av Sverre Steensen i 2005. I dag har Enklere Liv 42 butikker over hele Norge, 7 butikker i Sverige, og i 2012 åpnet vi vår første butikk i Danmark. Enklere liv tilbyr et bredt utvalg av produkter, til alle aldersgrupper, for å gjøre hverdagen din enklere. I 2010 ble vi kåret til nr. 7 på Gasellelisten i Norge og i 2012 ble vi kåret til Årets butikkkjede. Resultatene er blitt skapt gjennom entusiastiske medarbeidere med sterk motivasjon. Enklere liv har i dag over 300 ansatte.

Om Enklere liv på Hjemmesiden

Enklere liv på Facebook