Godtlevert.no

Middagskasse for én person

Pressemelding   •   feb 15, 2016 09:40 CET

Nå lanserer Godtevert.no en middagskasse som er tilpasset én person, og som vil gjøre middagslagingen både enklere og billigere for single mennesker.

Det er nøye gjennomarbeidet når Godtlevert.no utvider produktutvalget sitt med en egen singelmeny.

- Vi har merket oss en enorm etterspørsel for et slikt produkt. Vi ser at mange mennesker som bor alene møter på utfordringer ved å handle mat til én person. Det blir både dyrt og mye matavfall når det skal handles for én i butikken. Dette ønsker vi å gjøre noe med, forteller Ole Martin Alfsen.

Middagsrettene er porsjonert til én person, hvor ukesmenyene består av fire sunne og varierte middagsretter. Kassen består av retter med enkel tilberedning, og variasjon og smaker fra hele verden. Alt fra norske tradisjonelle retter til indisk curry står på menyen, og hver middag tar omtrent 15-20 minutter å lage. Kokkene i Godtlevert.no har utviklet eksempelvis egne suppebaser, sauser, ferdig fiskegrateng, ferdig lasagne og ferdige gryteretter, alt for at det skal være enkelt å spise godt og variert også som singel.

- Vi ønsker at også personer som spiser middagen alene skal spise skikkelig middag. Samtidig gir vi varierte måltider til mennesker som fort havner i frossenpizzafella eller kjøper en kjapp pølse på bensinstasjonen, fortsetter Alfsen.

Råvarene har god holdbarhet og passer dermed også for dem som ikke alltid har ukeplanen helt klart for seg.

- Mange som bor for seg selv er ikke alltid sikre på når neste hjemmemiddag vil være, og det legger vi til rette for. Om man får en spontan invitasjon til å bli med på middag og kino, kan man bare lage retten neste dag, foreslår Alfsen.

Hos Godtlevert.no styrer kundene selv sine bestillinger via nettsiden, og man kan enkelt variere mellom ulike menyer fra uke til uke. Familier som vanligvis bestiller en av de andre menyene fra Godtlevert.no, kan bruke Singelmenyen som et alternativ når samboer og barn er bortreist eller ikke er hjemme enkelte uker.

- Skilte par som har barna annenhver uke, kan veksle mellom for eksempel Barnemenyen og Singelmenyen, tilføyer Alfsen.

Godtlevert.no leverer ferske råvarer av høy kvalitet sammen med oppskrifter komponert av Ole Martin Alfsen og hans kokketeam. Èn gang i uken blir middagskassene levert til familier i hele Norge. Du slipper å gå i butikken og sparer tid og penger.