Tura Scandinavia AB

Mionix lanserer AVIOR 8200 AMBIDEXTER Gaming Mus

Pressemelding   •   jun 10, 2013 10:19 CEST

Mionix, den svenske produsenten av profesjonelle high-end gaming tilbehør, presenterer den nye ambidekstrale AVIOR 8200 musen, designet for gaming.

AVIOR 8200 er en elegant ni knappers ambidekstral gaming mus som er behandlet med 4 lag gummibelegg. Den unike designen gjør at du kan bruke både høyre og venstre hånd og omfavne musen i posisjoner "claw-grip" eller "palm-grip". Med en 32-bit ARM prosessor, 8200 dpi laser sensor og komponenter av høy kvalitet, sikrer den høy ytelse, nøyaktighet og holdbarhet. Programvaren lar deg stille alle knapper, laser sensor, LED farger, avanserte makroer og profiler i henhold til dine preferanser. Mens du spiller, vil du føle den slanke, raske og nøyaktige presisjonen som AVIOR 8200 tilbyr.

"Vi utviklet AVIOR 8200 for å tilby brukeren maksimal individuell justering av egenskaper kombinert med den beste teknologien, enten for høyre- eller venstrehendt. Vi har skapt den mest ergonomiske ambidekstrale musen på markedet, som passer for enhver spiller", sier Peter Nygren, administrerende direktør i Mionix.

Mionix distribueres av Tura Scandinavia AB.
Art.nr.: 190021
Mionix Mus Avior 8200 svart, 8200 DPI med ledning

Funksjoner:
- Ambidekstral design. Støtte for bruk av både høyre- og venstrehendte.
- "Palm" eller "Cla" grep. Fungerer for begge grepene. Det vil si, brukeren kan legge hele hånden på musen, eller forme hånden som en klo over toppen av musen.
- Maksimalt grep. 4 lag med gummibelegg sikrer maksimalt grep og en myk touch.
- Lynrask prosessor. 32-bit ARM prosessor på 72MHz er en drivkraft som får musen til å yte sitt beste.
- 8200 dpi. Enestående avlesninger laget for gaming.
- 128KB innebygget minne. Lag dine egne innstillinger eller lag makroer og lagre dem i en av fem valgbare profiler.
- LED-belysning. Tilpass musen med opptil 16,8 millioner farger.
- Fantastiske lyseffekter. Fargeskifte og velg om LED-lysene skal lyse jevnt, eller om du ønsker at belysningen skal puste, pulsere eller blinke.
- S.Q.A.T ™ - Surface Quality Analyzer Tool. Måler tap av data mellom mus og musematte.
- 3-trinns DPI justering "in-game". Sett 3 forskjellige DPI-verdier for å bytte mellom dem mens du spiller.
- 9 programmerbare knapper. Knappene er fullt programmerbare til dine behov. Still inn en knapp, kommando eller makroer, slik du selv ønsker.
- Profilbytte "in-game". Enkelt bytte mellom lagrede profiler mens du spiller.
- Justerbar polling rate. Trim musen hele veien opp til 1000 Hz og opp til 1 ms respons.

Facebook: Tura Scandinavia AB - Norge

For mer informasjon – kontakt Reza Taghvai
Mobiltelefon: +46 733 51 83 - E-post: reza.taghvai@turascandinavia.com

Tura Scandinavia AB er en ledende nordisk distributør av tilbehør innen sterkstrøm & hvitevarer, lyd & bilde, data, foto & video, gaming, hjem & fritid, mobil og GPS. Selskapets filosofi bygger på viktige hjørnesteiner som bredt sortiment, sterke varemerker og raske leveranser. Tura Scandinavia AB ble grunnlagt i Göteborg i 1976 og bedriver i dag virksomhet i Sverige, Danmark, Finland og Norge. Hovedkontoret ligger i Kungsbacka og logistikksenteret ligger i Nässjö, Sverige. Totalt 135 personer jobber på Tura Scandinavia AB som omsetter for i underkant av en milliard svenske kroner. Vår vision er å være den beste og mest inspirerende partneren for våre forhandlere.