Black Cat Kaffe og Tehus AS

Møt Impressa J9.3 TFT i matt svart med karbondeksel

Pressemelding   •   jan 22, 2014 12:19 CET

Karbon blir kun brukt på det beste av det beste, og er synonymt med høy kvalitet, ytelse og innovasjon. Siden karbon klart deler mange av de samme synonymene som Jura gjør, var det på sin plass å montere et håndlaget frontdeksel av dette moderne materialet på den allerede flotte J9.3 TFT.

Det geniale betjeningssystemet på Impressa J9.3 One Touch TFT kunne ikke vært enklere eller mer intuituvt: Bruk roteringshjulet og bla gjennom bilder av de forskjellige kaffespesialitetene tilgjengelig, trykk på knappen, len deg tilbake og nyt smaken. Vi tar det som en selvfølge at one touch kaffemaskiner lager hele spekteret kun ved et tastetrykk, fra latte macchiato til ristretto,  uten at du trenger å flytte på koppen.

Ser du etter en maskin som virkelig skiller seg ut, og som oppfyller alle dine forventninger når det kommer til design, kvalitet og prestasjon - er dette maskinen for deg.

For ytterligere opplysninger eller illustrasjoner, kontakt gjerne Country Manager Kathrine Resch-Knudsen på telefon 22 06 29 90 / 99 09 19 93

Eneimportør for JURA i Norge er Black Cat Kaffe og Tehus AS i Oslo. Modellene selges i en rekke interiør- , kjøkken- og spesialforretninger over hele landet. For informasjon om forhandlere, sjekk www.blackcat.jura.com