MSC Cruises Scandinavia

MSC Cruises lanserer all inclusive drikkevarepakke

Pressemelding   •   mar 16, 2012 14:10 CET

MSC Cruises lanserer Allegrissimo all inclusive drikkevarepakke på cruisene i Middelhavet, Rødehavet og Nord-Europa. All inclusive-pakken kan forhåndsbestilles som et prisgunstig og bekvemt alternativ med fri tilgang til et utvalg av drikkevarer om bord.

All inclusive-pakken Allegrissimo gir fri tilgang til et utvalg av cocktailer, leskedrikker, aperitiffer, viner og musserende på glass, fatøl, sprit og likører under cruiset til den gunstige prisen av 200 kr/dag for voksne og  105 kr/dag for barn 2–17 år. Pakkene er tilgjengelige på MSC Cruises’ seilinger i Middelhavet, Rødehavet og Nord-Europa og kan bare kjøpes på forhånd, ikke direkte om bord på skipene.

-      Vi har merket at det er etterspørsel etter all inclusive og det er derfor en glede å kunne tilby kundene våre en prisgunstig all inclusive drikkevarepakke som et supplement til den helpensjonen som inngår i cruiseprisen, sier Claes Tamm, nordisk sjef i MSC Cruises.

I all inclusive-pakken for voksne inngår:

I RESTAURANT OG BUFFÉ: Et utvalg av viner på glass (hvite, røde, musserende og rosé) samt mineralvann, fatøl og leskedrikker på glass.

I BAR: Et utvalg av cocktailer med og uten alkohol, leskedrikker, aperitiffer, viner og musserende på glass, fatøl, sprit og likør. Kaffe, cappuccino, varm sjokolade og te samt take away-is i beger eller kremmerhus.

I all inklusive-pakken for barn inngår:

I RESTAURANT OG BUFFÉ: Mineralvann og leskedrikker på glass.

I BAR: Leskedrikker, fruktjuice, mineralvann, varme drikker, smoothies, milkshakes og take away-is i beger eller kremmerhus.

MSC Cruises er et av Europas største cruiserederier med hovedkontor i Napoli, Italia. I Norden selges cruisene via forhandlere. MSC Cruises har den mest moderne flåten i verden med de elleve skipene MSC Magnifica, MSC Splendida, MSC Fantasia, MSC Poesia, MSC Orchestra, MSC Musica, MSC Sinfonia, MSC Opera, MSC Armonia, MSC Lirica og MSC Melody som seiler i Middelhavet, Karibia, Nord-Europa, Atlanterhavet, Søramerika, Sør-Afrika og Rødehavet. I mai 2012 innvies et nytt skip, MSC Divina. MSC Cruises er miljøsertifisert i henhold til ISO 1400 og er det eneste rederiet som er blitt tildelt 6 Golden Pearls fra Bureau Veritas for høy standard innenfor miljø, helse og sikkerhet. MSC Cruises er også sertifisert i henhold til ISO 9001 og ISO 2200 for kvalitet og sikkerhet i forbindelse med håndtering av matvarer. Rederiet samarbeider med UNICEF i et felles prosjekt som har som mål å gi utsatte barn i Brasil en utdanning av høy kvalitet. MSC Cruises inngår i samme konsern som MSC Cargo, et av verdens største selskaper for containerfrakt. Eiere er den italienske familien Aponte. www.msccruises.no