MyNetwork AS

Pressemelding   •   nov 14, 2011 14:31 CET

MyNetwork AS – OSLO, 14. november, 2011

Nyheter

• MyNetwork annonserer at man lanserer en ny modul til rekrutteringssystemet MyNetwork Pro. Modulen som håndterer påmeldinger er tilgjengelig fra i dag og retter seg imot universiteter, høyskoler, konferanseleverandører, opplevelsesbedrifter og andre organisasjoner med bruk for håndtering av informasjon fra deltakere
  • Modulen reduserer kostnader, forenkler påmeldingsarbeidet samt håndteringen av deltakerinformasjon. Modulen effektiviserer også kommunikasjonen med deltakerne.
  • MyNetwork Pro er et høyeffektivt rekrutteringsverktøy som sammen med den nye modulen blir enn mer attraktivt for universiteter og høyskoler med flere. Blant MyNetwork Pro’s referansekunder innen utdanning finnes blant annet Karlstad universitet, Högskolan i Kristianstad, Högskolan Väst, Stockholm Dramatiska Högskola og John Bauergymnasiene.

Utsagn om MyNetwork Pro:

"Det er utenkelig å gå tilbake til og ikke ha systemet!"

- Annika D'Alicandro, Personalansvarlig, Infotjenester AS

"Det är ett oerhört användarvänligt rekryteringsverktyg. Vi får inte många frågor från användarna och det bekräftar att systemet är enkelt att använda."

- Anna-Lena Grimberg, Personalhandläggare, Högskolan Kristianstad

“Vi er svært fornøyd med at vi igjen har lansert en ny funksjon på normert tid som hjelper våre kunder til å bli mer effektive og gjør at de reduserer sine kostnader for administrasjon.”

- John-Erik Hassel, Styreleder, MyNetwork AS

Om MyNetwork AS

MyNetwork er en av de fremste leverandørene av rekrutteringsverktøy i Skandinavia. Bedriften har kontor i Norge og Sverige. For mer informasjon se www.mynetwork.no.

John-Erik Hassel

Styreleder
MyNetwork AS

hassel@mynetwork.no

Magnus Mollstedt

Daglig leder

MyNetwork AS Norge filial Sverige

+46 762 34 99 97
magnus.mollstedt@mynetwork.se

MyNetwork AS leverer brukervennlige rekrutterings- og påmeldingsverktøy til bedrifter i alle størrelser. MyNetwork har kontorer i Oslo, Norge og Trollhättan, Sverige. MyNetwork Pro rekrutteringsverktøy brukes av bedrifter og organisasjoner som Västra Götalandsregionen, Uddevalla kommun, GöteborgsOperan, Karlstad Universitet m.fl.