Expert Norge

Nå kan du betale med Vipps hos Expert

Pressemelding   •   okt 06, 2016 19:15 CEST

Vi ønsker å tilby de enkleste og beste løsningene til våre kunder, og får nå Vipps som betalingsløsning. Fra i morgen klokka 12 kan du bruke Vipps når du skal betale i nettbutikken vår, og vi jobber fortløpende med å få samme løsning i våre fysiske butikker.

- Alle som har brukt Vipps vet hvor enkelt, raskt og smidig det er. Denne løsningen vil forenkle handleopplevelsen betydelig for våre kunder, sier administrerende direktør i Expert, Anders Nilsen.

Han ønsker å overføre den positive opplevelsen som Vipps genererer med å overføre penger folk imellom til kjøp av forbrukerelektronikk og hvitevarer.

- Den ekstremt raske aksepten for betalingsløsningen Vipps kommer av at det er så genialt og enkelt. Nå kan du betale elektronikk og hvitevarer like genialt og enkelt som Vipps-brukerne er vant til med overføring av penger, legger han til.

Alltid kunden i fokus med de beste løsningene

Expert prioriterer hardest det som er viktigst for kunden, nemlig kjøpsopplevelsen. Expert.no har på meget kort tid gått fra å være en svært begrenset netthandelsplattform til å være den nettbutikken med det bredeste utvalget innen forbrukerelektronikk og hvitevarer. Vi har også den raskeste leveringen, som er prisbelønt.

I snitt har vi i de siste tre årene hatt dokumentert lavere priser enn våre hovedkonkurrenter, og vår automatiserte prisrobot, som skanner markedet og gjør prissjekken for kundene, sikrer at vi alltid har superlave priser. Nå får vi også de mest etterspurte betalingsløsningene.

- Vi jobber kontinuerlig for å gi våre kunder en positiv handel, og vi gleder oss til å tilby Vipps-betaling både på nett og i butikk. Vi har også MobilePay-betalingsløsning rett rundt hjørnet, som vil gi enda flere gode betalingsalternativ, sier Anders Nilsen.

Så enkelt fungerer det:

• Velg Vipps-knappen når du skal betale
  • Tast inn mobilnummeret ditt, og du får muligheten til å godta å bekrefte betalingen
  • Betalingen blir gjennomført, og du blir sendt til en kvitteringsside
  • Tjenesten er selvsagt gratis!

Legg inn linker: