Fretex

260 Fretexmodeller

Pressemelding   •   mai 16, 2013 07:05 CEST

Streetfashion

Fretexkunder viser gatemote ved å benytte #fretexfashion og dele bilder på instagram og facebook. 260 Fretexmodeller er nå en del av modellgalleriet på instagram og facebook. To gode ambassadører,  Maya Vik og Carmen Hillestad er først ute  med å sette #fretexfashion på sine bilder og dermed vise sine Fretexfunn.

- Gjenbruk er bra for miljøet og lommeboka. I tillegg finner folk sin helt unike stil, noe de gjerne viser fram ved å være Fretexmodeller, sier Bent Udnesseter, butikkjedesjef i Fretex.

Om Fretex

Fretex er Norges største bruktkjede og en viktig del av Frelsesarmeen Norge. Den første butikken åpnet i Kristiania i 1905 under navnet Elevator. Fretex er også Norges største attføringsbedrift. I dag er vi ca. 2000 personer som til daglig har vårt arbeid i Fretex, hvorav ca 1600 er på ulike attføringstiltak. Vi finnes i de fleste fylker hvor vi samarbeider godt med offentlige etater, næringsliv, givere og kunder.