Ladbrokes Norge

Nadal eller Federer down under?

Pressemelding   •   jan 15, 2010 16:13 CET

På mandag er det tid for årets første Grand Slam-turnering. Turneringen finner sted i Melbourne og Federer er favoritt til 3,50 ganger pengene. Han følges tett av Nadal til oddsen 4,50. Söderling gir 34 ganger pengene. Hvis albuen ikke krangler, kan han oppnå sin første Grand Slam-tittel.

"Vi har to stjerner som kjemper om plassen som nummer én i verden, Nadal (nåværende nr 2 før nr 1) og Federer (nåværende nr 1). Hvem av dem som tar hjem tittelen i Australian Open er ikke lett å spå ,derfor er oddsene ganske like. Svenske Söderling har vist at han kan, som da han ble den eneste spilleren til å slå Nadal i French Open. Det blir spennende å følge utviklingen til Söderling, vi får holde med svenskene når vi ikke har noen nordmenn som hevder seg i tennistoppen,” sier Per Scavenius, Myndighetskontakt for Ladbrokes Norge.

Vinner - Australian Open 2010:

R Federer 3,50

For mer informasjon:
www.ladbrokes.com
For en full oddsliste

Kontaktperson: Per Scavenius, Myndighetskontakt Ladbrokes Norge, Telefon: +47 22 823647, +47 90989939,mail: per.scavenius@ladbrokesnorge.no

Ladbrokes ble grunnlagt i 1886 og er en verdensledende spilloperatør med 2925 spillbutikker og 16,394 ansatte. Ladbrokes har over 3 millioner registrerte kunder fra 200 land og selger spilltjenester på 18 språk.