Nyhetstips

Narum Gruppen – “Toppidrettssenter” for ledere!

Pressemelding   •   sep 07, 2010 08:58 CEST

- Narum Gruppen representer en videreutvikling av mitt arbeid med karriere- og lederutvikling, sier styreleder Signe-Lise Narum. Sammen med håndplukkede kolleger fra næringslivet, Forsvaret og det høyere utdanningssystemet er Narum Gruppen etablert i det pulserende BARCODE miljøet i Bjørvika.
- Narum Gruppen er på mange måter svaret på oppfordringen som Paul Chaffey i Abelia etterlyser i Aftenposten på søndag, sier Signe-Lise Narum videre.
Narum Gruppen leverer tilrettelagte treningsprogram for ledere og ledergrupper og har spesielt fokus på å få lederteam innenfor samme bedrift til å virke bedre sammen og gjennom dette fremme innovasjon. Narum Gruppen har også spesielle ledertreningsprogram for kvinner (LadiesLead) og minoriteter i ledelse.
Videre leverer Narum Gruppen tilrettelagte program for karriereutvikling og omstilling. – Samtlige toppledere som har gjennomført programmet har fått ny og riktig stilling, sier Signe-Lise entusiastisk.
Narum Gruppens visjon er å være en sentral nasjonal pedagogisk aktør innen lederskolering. Derfor har vi etablert Narum Akademiet . Narum Akademiet  tilbyr en rekke kurs og studier i samarbeid med statlige godkjente kompetansemiljøer og vitenskapelige høyskoler.
Foruten Signe-Lise Narum, består partnerne i Narum Gruppen av:
Runar Wilhelm Henriksen (bakgrunn: bl.a. nordisk konserndirektør i Adecco)
Kjell Johnsen (bakgrunn: bl.a. konserndirektør og  adm.dir i Orkla og Edda Media)
Jon Frang Mostad (bakgrunn: bl.a. fagansvarlig for høyere utdanning)
Arne Dahlberg (bakgrunn: general i Forsvaret)
For ytterligere informasjon, se våre hjemmesider www.narumgruppen.no
Spørsmål kan rettes til:
Styreleder Signe-Lise Narum, tlf: 97 72 38 62