Neofilm AS

Neofilm AS: Pelle Politibil går i vannet sett av over 100.000. Bergen kino gir bort gratis kino i ett år.

Pressemelding   •   feb 18, 2010 09:42 CET

Vinterens store norske kinosuksess Pelle Politibil går i vannet er sett av flere enn 100.000 barn og voksne, noe som markeres med stor konkurranse på Bergen kino. Blant dem som ser filmen i løpet av vinterferien vil én heldig vinner få gratis kino i ett år (50 billetter).
Til helgen er det vinterferie. Ikke alle reiser bort, mange benytter fridagene til å gå på kino. Vinterens store kinosuksess er den norske familiefilmen Pelle Politibil går i vannet . Filmen har fått gode kritikker og er nå snart sett av 100.000 barn og voksne.
Feirer suksessen
- Det slippes ikke mange filmer for de minste, forteller kinodirektør Elisabeth halvorsen på Bergen kino. Når det endelig kommer en som treffer publikum så godt som Pelle Politibil går i vannet vil vi feire det. Hver dag vil vi blant publikum på Pelle Politibil går i vannet trekke vinnere av fine Pelle Politibil-premier. Blant de daglige vinnerne vil vi til slutt trekke ut én heldig vinner som får gratis kino i ett år (50 billetter).
Vinterferie er kinotid
- For de mange som er hjemme i vinterferien er kino tradisjonelt sett et populært tilbud, særlig for familier med barn. Jeg vil tro at en film som Pelle Politibil går i vannet kanskje har en særlig appell blant fedrene, smiler Elisabeth Halvorsen.
Bergen kino holder åpent i alle saler kl 10.30-21.30 alle hverdager i vinterferien.
BILDETEKST:
Blant de mange som kommer til å se Pelle Politibil går i vannet i vinterferien, vil én heldig vinner få gratis kino i ett år.
For nærmere informasjon, vennligst kontakt:
Elisabeth Halvorsen
Bergen kino