Drabant Music

Nok en briljant folklåt fra Jess Morgan

Pressemelding   •   nov 18, 2016 08:00 CET

Få artister kan fortelle en historie slik som Jess Morgan kan. Nylig slapp hun albumet Edison Gloriette til strålende kritikker. I dag er hun ute med en ny singel. Hør «In Brooklyn» på SpotifyiTunes eller Tidal

Jess Morgan er fortsatt et relativt ukjent navn i Norge, men innenfor Storbritannias folkmiljø er høyt kritikerrost. Hun er en utmerket historieforteller, og byr på musikk med både hjerte, sjel, lidenskap og velbehag. Da Norwich-sangeren skulle spille inn sitt nye album Edison Gloriette - falt valget på Norge som innspillingssted. Produksjonen av plata er det HP Gundersen, Daniel Birkeland og Jess selv som står bak.

26. november kommer Jess Morgan til Norge for å spille sammen med Tommy Tokyo på Krøsset i Oslo. Mer informasjon om det finner du her!

”Jess manages to produce songs which are lyrically challenging, yet understated, with a musical edge that doesn’t threaten, but embraces like a hug. It’s comfortable, but cerebral, and that’s a combination which works remarkably well, being easy listening for all the right reasons.” - Matt Adams (The Herts)

// Følg Jess Morgan på Facebook, Instagram og Twitter for oppdateringer //

Drabant Music er et nyoppstartet plateselskap som jobber med CC Cowboys, Raga Rockers, deLillos, The Dogs, Tommy Tokyo, Natasja Holmboe, Zuma, Narum, The Modern Times og Waaktaar & Zoe.