Imperial Tobacco Norway AS

nord66° Nytt snusmerke på det norske markedet - nå med en fjerde variant --> nord66º strong portion southern storm

Pressemelding   •   apr 15, 2013 10:22 CEST

De nordiske forhold har ført oss på en oppdagelsesreise – fra nord til sør, øst og vest, gjennom ekstremvær, fra makten av en rasende storm til roen av en nordisk bris. «nord66°» refererer til den arktiske polarsirkels breddegrad og fremkaller assosiasjoner innen nordisk arv. nord66° kommer i delikate snusbokser med et trendy og sporty design og gir et ytterligere snusalternativ til voksne som allerede bruker tobakk.
Lanseringen av nord66° er et naturlig steg i å utvide snusporteføljen på det norske markedet og Imperial Tobacco Norway AS er helt overbevist om at dette merket meget raskt kommer til å få en sterk posisjon, noe salgstallene allerede indikerer.
nord66° strong portion southern storm blir innen kort tid tilgjengelig hos de fleste kjedene innenfor dagligvare, bensin og kiosk.

nord66° sortimentet på det norske markedet:
• nord66° strong white portion  - EPD 2710572
• nord66° strong portion nordic breeze - EPD 2710580