Nordland Webteknikk

Nordland Webteknikk - Søkemotoroptimalisering - PPC Annonsering - Dataservice

Pressemelding   •   feb 19, 2013 02:27 CET

Nordland Webteknikk bistår bedrifter i hele Norge med å få økt synlighet i søkemotorene, samt med annonsering i Google's annonsenettverk Adwords. Få økt synlighet, mer trafikk og flere kunder. Vi i Nordland Webteknikk har mer enn 20 års erfaring med reparasjon av datamaskiner, og kan bistå med alt fra installasjon av programvare, sikring av systemer, backupløsninger, nettverk og masse annet. Vi tilbyr også rådgivning i forhold til anskaffelse av datautstyr. Hvis du ønsker kan vi komme hjem til deg for å hjelpe deg med det du ønsker, eller så tilbyr vi fjernstøtte via internett. Dette forutsetter at du har internettoppkobling, og en PC som fungerer noenlunde.
Nordland Webteknikk er en bedrift lokalisert i Leirfjord kommune på Helgelandskysten. Vi hjelper bedrifter over hele landet å oppnå bedre synlighet i søkemotorene. Enten det er via søkemotoroptimalisering av nettstedet, eller ved hjelp av Pay Per Click annonsering i Google's annonsesystem Adwords. Har du dataproblemer kan vi også bistå deg, enten ved at vi møter opp der du holder til, eller via fjernstøtte via internett. Vi har lang erfaring innen datareparasjoner og tilbyr tjenester som installasjon av software, oppkobling av internett, feilsøking, reparasjon av systemer, backupløsninger, generell rådgivning og mye annet. Vi utfører jobben raskt og rimelig.