StuffLabels.no

Nordmenn foretrekker Dansk design

Pressemelding   •   jun 07, 2017 09:42 CEST

Danske merkelapper med stilige ikoner opplever stor etterspørsel i Norge. StuffLabels.no har nå startet produksjon i Norge

I Danmark har Stufflabels vært en suksess i flere år. De unike merkelappene bestilles enkelt på den danske nettsiden "navnelapper.dk" - og ikke bare danskene liker StuffLabels - nordmenn liker også det skandinaviske tidløse design. Med økende antall bestillinger fra nordmenn, har vi nå valgt å starte et norsk nettsted og produksjon i Norge.

”StuffLabels.no er navnet på det norske nettstedet, med samme enkle bestillingsprosess og levering av et godt testet produkt fra Danmark”, sier Søren Larsen, eier og grunnlegger av det danske morselskap.

"For oss er nærhet en utrolig viktig faktor. Med produksjon i Norge, kan vi nå levere et topp produkt og service til våre norske kunder.”

Den norske produksjonen av StuffLabels er lokalisert i Hammerfest med Ørjan Bock som norsk leder. Med bakgrunn fra servicenæringen som Hotelldirektør, har Ørjan fokus på service og kvalitet - ned til minste detalj: "Som en familiefar med tre barn vet jeg behovet for raskt og enkelt å kunne merke barnas og mine egne eiendeler. Det er ganske mye som mistes eller glemmes igjen, som ingen vet hvem som eier, med en StuffLabels er det mye lettere å finne igjen og få tilbakelevert sine eiendeler.

StuffLabels har optimert det enkle og smarte hele veien igjennom prosessen. Det er raskt og enkelt å bestille merkelappene på StuffLabels.no, også webshoppen er utviklet i et enkelt design, med få klikk, får du dine StuffLabels bestilt og levert. StuffLabels består av én label, som passer til alt ditt ”stuff” – fra smokken og klærne til familiens minste, til laptoppen, ladderen, kakefate og sykkelhjelmen til familiens eldste! StuffLabels tåler både koking og frysing. "Det er enkelt, hurtigt og raskt å få merket alle familiens eiendeler." forteller Ørjan, som selv merker alt sitt utstyr, "Tenk bare på, hvor mye ting og tang, som lett byttes eller glemmes igjen og ingen vet hvem som eier.

Med den spesielle utformingen i manilla-form og de svarte stil ikoner på den hvite etiketten er gjennkjennelseseffekten optimalisert. "Vi har bevisst valgt minimalistisk stil som er lett gjenkjennelig for små barn og som de litt større synes de er kuule”.

"Det er så mye kjøp-og-kast-produkter i dag. Det som er inn i dag er ut ” i morgen. Derfor har oppgaven også vært å utvikle tidløse ikoner. Ikonene på Stufflabels kan følge barnet i mange år.

Responsen på Stufflabels i Danmark (Navnelapper.dk) har vært enorm. Kundene gir oss mye god feedback om sine gode erfaringer, og deler raust ut 5-stjerner på Trustpilot. Vi tilbyr 100% fornøyd-garanti”.

Merk alt det du ikke vil miste! StuffLabels® er selvklistrende navnemerker, som brukes til å merke klær og utstyr. Med StuffLabels® er det en stor sjanse for at tingene dine ikke mistes så lett. Det danske selskapet Mærk ApS via det danske nettstedet www.navnelapper.dk hatt stor etterspørsel fra Norge. Derfor har vi valgt å starte opp et søsterselskap i Norge, med norsk kundeservice og norsk produksjon av spesial etikettene. StuffLabels er lokalisert i Hammerfest.