Ving Norge AS

Nordmenn tenker på solen også i julen

Pressemelding   •   des 20, 2011 13:55 CET

I disse dager sender vi nesten 10. 000 nordmenn på juleferie til Syden. Veldig mange av disse har valgt Gran Canaria, Tenerife og Egypt som sin feriedestianasjon. Her er Vings 10 mest populære hotell julen 2011.

1. Puerto Azul, Gran Canaria

2. Sunwing Resort & Spa Arguineguin, Gran Canaria

3. Green Beach, Gran Canaria

4. Dorado Beach, Gran Canaria

5. Grand Resort, Egypt

6. SunSuite, Gran Canaria

7. Sunwing Resort & Spa Fañabe, Tenerife

8. Compostela Beach, Tenerife

9. Balito Beach, Gran Canaria

10. Mirador del Atlantico, Gran Canaria

Planlegger sommerferien 2012 i julen

De som har valgt å feire julen i Norge bruker ofte juledagene til å finne ut hvor de skal på ferie neste år. De store reisetrendene for sommeren 2012 vil vi se i januar når sommersalget virkelig setter i gang sier Sophie Frisholm, presseansvarlig i Ving.

Hotellet blir mer og mer et reisemål i seg selv, og dagens reisende legger ned mye tid på å finne frem til akkurat det hotellet som passer dem. I julen har man ofte litt ekstra tid til å surfe rundt og drømme seg bort på ving.no. Ving satser sommeren 2012 på sine største destinasjoner, særlig Tyrkia, Mallorca og Kreta får et større og bredere hotellutvalg.

Vi håper mange nordmenn finner veien til et av våre konsepthotell sommeren 2012 avslutter Frisholm.

Sommeren 2012 har vi hele 10 Sunprime Resorts for de som ferierer uten barn og 9 Sunwing Resort for barnefamiliene å velge mellom. Sunwing Resort og Sunprime Resort er våre egne hotel, som er skreddersydd for hver sin målgruppe.