Strømmen Storsenter

NORGES NYE MOTEMEKKA

Pressemelding   •   okt 15, 2012 09:32 CEST

Når Strømmen Storsenter utvider og blir Norges største kjøpesenter, får de også landets største utvalg innen mote.

- Mote er et av våre store satsingsområder her på Strømmen Storsenter, og ikke mindre enn 80 av de totalt 203 forretningene er motebutikker, sier Olav Thons eiendomssjef på Strømmen Storsenter Gry Ingunn  Flataker.

Motebutikkene som etablerer seg vil ha et stort spenn, både i forhold til profil og pris.

- Vi er stolte av at tre av årets Norgesnyheter Boomerang, Superdry og New Yorker etablerer seg hos oss, og vi merker en enorm interesse fra kundene rundt disse butikkene.

I tillegg kommer kjente butikker som blant annet Benetton, Gant, Companys, Gina Tricot, Moods of Norway, Match, Mango, Coast og Oasis.

- Eksklusive butikker som Huset Høyer og skobutikken Studio G12 kommer også til Storsenteret, og med tanke på at salget av såkalte luksusvarer har vært økende i Norge den siste tiden,  har vi stor tro på disse butikkene.

Den kanadiske skokjeden Aldo, som vokser i Norge, kommer også med sin første butikk i regionen, til Strømmen Storsenter, i tillegg til at flere lokale ”motekremmere” etablerer nye og spennende butikker.  Fra før finnes blant annet en rekke både tradisjonelle kjente kjedebutikker, men også andre lokale motebutikker.

- Vi føler vi med rette kan kalle oss landets motemekka etter nyåpningen den 25. oktober. Vi tror folk fra Oslo og hele Østlandet vil begynne å bruke Strømmen Storsenter i langt større grad enn tidligere, og med det utvalget av butikker vi får den 25. oktober, tror vi til og med folk vil reise den uvanlige veien fra Sverige og til Norge for å handle, avslutter markedssjef Christin Brandt.

Bildetekst:
Gry Ingunn Flataker (t.v) og Christin Brandt mener Strømmen Storsenter med rette kan kalle seg Norges nye "motemekka" etter nyåpningen den 25. oktober.

Mer informasjon:
www.strommenstorsenter.no
Eiendomssjef Gry Ingunn Flataker,  98287376

PS:
Besøk gjerne vårt nye presserom på Mynewsdesk.com/no, med arkivert materiale og bilder!

Strømmen Storsenter utvider, og blir Norges største kjøpesenter den 25. oktober. Senteret blir nesten dobbelt så stort som i dag med 203 butikker fordelt på 65 000 kvadratmeter. Senteret satser spesielt på interiør, sport og mote, og mer enn 800 nye hel- og deltidsstillinger skapes i forbindelse med utvidelsen.