Swedish Posture

NORSKE KVINNER: RETT OPP RYGGEN!

Pressemelding   •   okt 16, 2012 13:27 CEST

Ikke tenk på holdningen din som noe du ikke har kontroll over og bare må leve med. Prøv heller noe nytt, og rett deg opp med Swedish Posture!

Utslitt?

Sår i nakken igjen? Bøyd over datamaskinen? Utslitt bare av å komme deg gjennom dagen? På jakt etter en energiinnsprøytning? Om du svarer ja på disse spørsmålene er du ikke alene om det.

Det er lett å glemme grunnlaget

Vi tar vare på oss selv med kosmetikk, ved å kjøpe klær vi liker og medlemskap på treningssentere. Men hvor ofte tenker vi på holdningen vår – en grunnleggende forutsetning for helse, skjønnhet og ytelse? Alt for lite oppmerksomhet blir viet til holdningen som nøkkelen til både bedre helse, bedre selvtillit, og bedre utseende. På grunn av dette mangler mange kvinner fokus på å opprettholde og nyte fordelene av god kroppsholdning.

Rett opp ryggen!

Du trenger ikke lide deg gjennom treningsøkter verdige Marit Bjørgen for å bli rak i ryggen. Swedish Posture, nøkkelen til ytelse og stil, lanserer nå det nye produktet Swedish Posture Classic i Norge. Svenske kvinner har gått i bresjen for å rette opp ryggen, og nå er det norske kvinners tur. Det er på tide å rette seg opp og ta tilbake elegansen!

Se bedre ut og føl deg bedre med elegant kroppsholdning

Det er utrolig hvordan noe så enkelt som god holdning kan få noen til å virke høy, slank, og viktigst av alt: full av selvtillit. Swedish Posture gir deg komfort, stil, og mange andre gode effekter.

• Øker energinivået ditt
  • Øker selvtilliten din
  • Forbedrer utseendet ditt
  • Tas på på et øyeblikk, fordelene varer hele dagen

Hvordan virker det?

Swedish Posture Classic er designet for å hjelpe deg med å trekke skuldrene tilbake og minne deg på å holde kroppen rett uansett om du sitter ved datamaskinen, gir en presentasjon på jobben, trener på helsestudioet, eller bare går nedover gaten. God holdning gir et helt annet kroppspråk enn lutryggethet! Det øker selvtilliten din og gjør et mer imponerende inntrykk på andre. [i] I tillegg påvirker holdningen din tankene og oppførselen din. God kroppsholdning vil forsterke både selvtilliten din og din mentale styrke.[ii]

Velg blant tre stiler for enhver anledning

Swedish Posture Classic brukes diskret under klærne og kommer i tre forskjellige utgaver:

• Ytelse – for deg som jobber lange timer foran datmaskinen eller driver med fysisk krevende idrett og aktiviteter der holdningen er essensiell.
  • Stil – moteriktig, komfortabel og diskret design som gir deg bedre selvtillit!

• Mor – gir støtte til foreldre som bærer tunge løft, opplever skjev vektbelastning, og hjelper mødre finne veien tilbake til en vakker og sunn kroppsholdning etter graviditet og amming.

Om Swedish Posture – Nøkkelen til ytelse og stil

Swedish Posture er basert i Stockholm og produserer støttende produkter til kunder over hele verden. Swedish Posture har siden 2011 inspirert mennesker over hele verden til å følge med på og forbedre kroppsholdningen sin, både fitness-entusiaster, kontorarbeidere, moteløver, nybakte foreldre, pensjonister og mange fler. For mer informasjon om Swedish Posture ringer du +46 (0) 70 713 35 01 eller sender en e-post til ebba@posture.se

Hvor kan man få tak i Swedish Posture?

Netthandel: Du kan kjøpe Swedish Posture direkte fra nettsiden vår: www.swedishposture.no

Notat til redaktører

Ideer for artikler:

• Flott kroppsholdning, store muligheter – Forbedret oksygenopptak, økte energinivåer, forbedret konsentrasjon og tenkeevne, mindre slitasje på muskler og mindre press på ledd, forbedret ytelse, utseende og selvtillit  ... God kroppsholdning har så mange helsemessige fordeler at man ikke har råd til å ignorere holdningen sin.
  • Kroppsspråk som formidler det du ønsker – Rett deg opp og utstrål selvsikkerhet og trygghet!
  • Fashionista og ”Postureista” – Forbedre holdningen din med noen enkle øvelser og la en Swedish Posture-modell  være en enkel påminnelse om å forbedre helsen din og utseendet ditt.
  • Produktoversikt for Swedish Posture – Tilbehøret som både får deg til å føle deg bra og se bra ut.

[i] Huang, L., Galinsky A., Gruenfeld, D. and Guillory, L. “Powerful postures versus powerful roles: Which is the proximate correlate of thought and behavior?”, Psychological Science, vol. 22, (2011), 95-102. URL: http://pss.sagepub.com.ezproxy.its.uu.se/content/22/1/95.full.

[ii] Briñol, P., Petty, R. and Wagner, B. “Body posture effects on self-evaluation: A self-validation approach”, European Journal of Social Psychology, vol. 39, (2009), 1053-1064. URL: http://web.ebscohost.com.ezproxy.its.uu.se/ehost/detail?vid=5&hid=7&sid=852b1b4e-59b6-4062-bfae-e584f80985eb%40sessionmgr14&bdata=JnNpdGU9ZWhvc3QtbGl2ZQ%3d%3d#db=pbh&AN=43910518.