Ving Norge AS

Notis: Fotballsalget sparkes i gang!

Pressemelding   •   jun 20, 2013 14:06 CEST

I dag starter Ving salget av fotballreiser til England og Premier League for sesongen 2013/2014. Dette tilbudet har vært svært populært blant fotballsupporterne siden Ving lanserte fotballreisene i 2010.

Vings søsterselskap Thomas Cook er offisiell Travel Partner til flere av Storbritannias beste fotballag, og reisearrangøren kan derfor tilby prisgunstige fotballturer til blant annet Liverpool, Manchester United og Tottenham.

– Våre kampbilletter kommer direkte fra klubben og ikke via agenter eller mellomledd. Det gjør at vi kan tilby gode priser og en trygghet mange setter pris på. Årets nyhet er at vi også skal selge turer til Manchester City sine hjemmekamper på Etihad, sier Svein Erik Bjørheim, ansvarlig for fotballreiser i Ving.

Du bestiller en pakke med kampbilletter og hotell og avgjør selv om du vil bestille med eller uten fly.

– Turene har blitt populære og vi er fornøyde med å kunne ha dette tilbudet på programmet vårt.  Det er en helt annen følelse å se ditt favorittlag live enn på TV. Det er først når du deler opplevelsen med 50 000 andre fans at opplevelsen blir komplett og dette er noe flere og flere fotballsupportere innser, sier Bjørheim.

Har du spørsmål om Vings fotballturer? Ta kontakt med Svein Erik Bjørheim på telefon 91 64 85 04 eller mail seb@ving.no.

Ving er Norges største reisearrangør med reiser til mer enn 170 reisemål i over 40 land. Ving arrangerer charterreiser, fleksible pakkereiser med rutefly, i tillegg til flybilletter og hotell for de som vil reise på egen hånd. Reisene selges via internett, telefon, i egne butikker samt utvalgte reisebyråer over hele landet. Ving Norge AS har 89 ansatte og over 400 000 reisende årlig. Ving er bransjevinner i Norsk Kundebarometers årlige undersøkelse.