Ving Norge AS

Notis: Ny rute fra Evenes

Pressemelding   •   jun 14, 2013 14:01 CEST

Sommeren 2014 utvider Ving tilbudet fra Evenes når de åpner en rute til Mallorca. Det er første gang Ving har denne ruten på sitt program, og det er flyselskapet Orbest som skal fly strekningen.

– Vi har ved flere anledninger fått forespørsler om å bedre tilbudet vårt for de som reiser fra Evenes. Nå gjør vi noe med dette og setter opp en rute til Mallorca, som er en av nordmenns sommerfavoritter, sier Tonje Fossum, Markeds- og kommunikasjonsdirektør i Ving.

Ving har et stort utvalg av reisemål og hotellalternativer på Mallorca, blant annet to Sunwing Family Resorts og to Sunprime Hotels.

Avreiseperiodene med ukentlige avganger Evenes – Mallorca vil være:

• 2. mai til 6. juni
  • 8. august til 26. september

Salgsstart er tirsdag 18. juni.

Ving er Norges største reisearrangør med reiser til mer enn 170 reisemål i over 40 land. Ving arrangerer charterreiser, fleksible pakkereiser med rutefly, i tillegg til flybilletter og hotell for de som vil reise på egen hånd. Reisene selges via internett, telefon, i egne butikker samt utvalgte reisebyråer over hele landet. Ving Norge AS har 89 ansatte og over 400 000 reisende årlig. Ving er bransjevinner i Norsk Kundebarometers årlige undersøkelse.