Ving Norge AS

Notis: Nytt aktivitetstilbud på Sunwing Family Resorts

Pressemelding   •   jul 10, 2013 12:27 CEST

Fra i sommer tilbyr Ving aktiviteten Kids Parkour til barn på sine familiehotell Sunwing Family Resorts. Tilbudet passer like bra for de med lopper i blodet, som for de som ikke er like vant til mye aktivitet.

– For mange voksne handler ferie om avkobling, mens barna lett kan bli rastløse etter noen timer ute i solen. Hvis ikke bassengaktiviteter og strandleker kurerer barnas rastløshet kan vår nye aktivitet, Kids Parkour, være et godt alternativ, sier Marie-Anne Zachrisson, salgs- og driftsdirektør i Ving. Der får barna hoppe høyt og langt, krype og rulle rundt. På en trygg og leken måte bidrar aktivitetene til å øke barnas fysiske styrke, kondisjon, koordinasjon og balanse. I tillegg styrkes selvfølelsen, sier Zachrisson.

Aktiviteten passer for barn i alderen 7-11 år og varer i 55 minutter.

Sunwing Family Resorts har barn og ungdom mulighet til å delta på mange aktiviteter mens de er på ferie, blant annet Teen Idol, Minigolf og Pizza & Game Night.

Ving er Norges største reisearrangør med reiser til mer enn 170 reisemål i over 40 land. Ving arrangerer charterreiser, fleksible pakkereiser med rutefly, i tillegg til flybilletter og hotell for de som vil reise på egen hånd. Reisene selges via internett, telefon, i egne butikker samt utvalgte reisebyråer over hele landet. Ving Norge AS har 89 ansatte og over 400 000 reisende årlig. Ving er bransjevinner i Norsk Kundebarometers årlige undersøkelse.